اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی:

ملوان ضد فوتبال بازی نکرد / فولاد از لحاظ تاکتیکی بر‌تر از ملوان بود

سرمربی فولاد خوزستان گفت: اگر چه شانس در فوتبال وجود دارد ولی حق ما بود و به لحاظ تاکتیکی بر‌تر از حریف بودیم.

ملوان ضد فوتبال بازی نکرد / فولاد از لحاظ تاکتیکی بر‌تر از ملوان بود

حسین فرکی پس از پیروزی مقابل ملوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه ملوان به دنبال کسب امتیاز از این بازی بود می‌دانستیم که شرایط سختی را در پیش داریم.

وی بیان کرد: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و باید بگویم که ملوان ضد فوتبال بازی نکرد و در بعضی دقایق بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: در نیمه اول بازی عملکرد قابل قبولی داشتیم و در اکثر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام دادیم توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرده و در ‌‌نهایت پیروز میدان شویم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه ملوانی‌ها در هفته‌های اخیر با بحران مواجه هستند به 3 امتیاز بازی نیاز داشتند تا از بحران خارج شوند و این امر کار ما را سخت‌تر می‌کرد.

فرکی خاطرنشان کرد: ملوان تیم خوب و ریشه دار فوتبال کشور است و جایگاه این تیم در رده‌های بالایی جدول است.

وی با بیان اینکه صدرنشینی رقابت‌ها کار ما را دشوار‌تر کرده است گفت: با توجه به اینکه تیم صدرنشین جدول هستیم همه تیم‌ها با انگیزه برد تیم صدرنشین در مقابل ما صف آرایی می‌کنند و این کار ما را سخت کرده است.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص بازی آینده تیمش مقابل نفت تهران گفت: در این بازی سعی خواهیم کرد از امتیاز میزبانی خود بهترین استفاده را برده و با دست پر از میدان خارج شویم.

وی ادامه داد: اگر چه در زمین خود بازی می‌کنیم اما نباید فراموش کرد که نفت تیم قوی و خوبی است و از شرایط بسیار مناسبی در جدول برخوردار است.

فرکی در پایان گفت: قطعا ما با هدف برد نفت وارد میدان می‌شویم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام می‌دهیم البته از تماشاگران اهوازی انتظار می‌رود که از تیم خود حمایت بیشتری کنند.

انتهای پیام/72015/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول