اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

صبا برای ششمین بار در لیگ برتر فوتبال باخت / ویسی نجات پیدا کرد

تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین هفته لیگ برتر فوتبال کشور در میهمانی استقلال صنعتی خوزستان باخت تا بار دیگر زنگ خطر برای آینده این تیم در لیگ سیزدهم به صدا در آید.

صبا برای ششمین بار در لیگ برتر فوتبال باخت / ویسی نجات پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس جمعه شب پنجم مهر ماه با انجام شش دیدار به کار خود پایان داد و در حالی که بازی استقلال تهران و سایپا البرز به سبب حضور استقلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد، فولاد خوزستان صدرنشینی خود را حفظ کرد، سپاهان به مکان دوم رفت و صبای قم به ششمین باخت این فصل تن داد.

شاگردان محمد مایلی کهن در دیدار خارج از خانه هفته یازدهم از نیم فصل نخست سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی اهواز بازی معمولی و به دور از فاکتورها و نشانه‌های یک بازی لیگ برتری را برابر حریف اهوازی به نمایش گذاشتند و به باخت یک بر صفر نیز تن دادند.

البته استقلال صنعتی خوزستان وضعیتی بدتر از صبای قم داشت و دو تیم یکی از بی‌کیفیت‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر را در اهواز برگزار کردند، اما در نهایت سه امتیاز را تیم استقلال صنعتی خوزستان به دست آورد و بدین ترتیب عبدالله ویسی سرمربی ناکام اهوازی‌ها که زنگ خطر را از سوی مدیران باشگاه استقلال صنعتی خوزستان شنیده بود، نجات پیدا کرد.

صبای قم در این دیدار چند موقعیت در مقابل دروازه تیم استقلال صنعتی خوزستان داشت و البته اگر بخواهیم جانب انصاف را هم رعایت کنیم، باید گفت که می‌توانست زودتر از میزبان به گل برسد اما ای کاش مهدی مومنی مهاجم سرعتی این تیم کمی دقت داشت و فرصت‌ها را به سادگی به هدر نمی‌داد.

صبا از 11 مسابقه 13 امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر با این تعداد امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، در حالیکه فاصله صبای قم با تیم استقلال صنعتی خوزستان در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر تنها یک امتیاز است و نتایجی که صبا کسب می‌کند از آینده نامطمئن این تیم خبر می‌دهد.

صبا در 11 مسابقه 14 گل خورده است و خط حمله این تیم تنها 13 گل زده است تا صبای قم سومین خط دفاع ضعیف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را بعد از فجر سپاسی شیراز که 16 و استقلال صنعتی خوزستان که 15 گل خورده‌اند، به خود اختصاص دهد تا تمام هواداران، مردم و فوتبال‌دوستان در استان قم از هم اکنون نگران آینده این تیم باشد.

صبای قم در ادامه روند متزلزل خود در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان نیز در هفته یازدهم در ورزشگاه تختی اهواز تن به شکست یک بر صفر داد تا بدین ترتیب در کنار فجر شهید سپاسی شیراز با شش باخت دارای بیشترین شکست در لیگ امسال باشد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول