اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی توسعه و عمران فردوس خبر داد

خرید امتیاز لیگ دسته 2 فوتبال در سال آینده

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی توسعه و عمران فردوس از خرید امتیاز لیگ دو فوتبال کشور برای این باشگاه خبر داد.

خرید امتیاز لیگ دسته 2 فوتبال در سال آینده

غلامحسین رجب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: هدف اصلی باشگاه توسعه و عمران، شکوفایی ورزش فوتبال در سطح منطقه به‌ویژه در شهرستان فردوس است.

وی گفت: با بررسی وضعیت موجود تیم فوتبال توسعه و عمران فردوس به این نتیجه رسیدیم که در سال‌جاری قادر به بومی‌سازی تیم و همچنین ورود جوانان منطقه به تیم دسته سه نیستیم بنابراین نسبت به فروش امتیاز تیم اقدام کردیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی توسعه و عمران فردوس افزود: اداره کردن یک تیم در لیگ کشوری به هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیون تومان نیاز دارد که گاهی تامین آن در توان باشگاه‌ها نیست.

رجب‌زاده تصریح کرد: تصمیم داریم که تیم توسعه و عمران فردوس را در مرحله استانی 100 درصد بومی‌سازی و در مسابقات استان مشارکت کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم و به لیگ دسته سه صعود کنیم.

وی یادآور شد: در صورت عدم موفقیت در مسابقات استانی، بازیکنان را در حالت مسابقه آماده نگه می‌داریم تا در آینده با خرید امتیاز لیگ 2 بتوانیم حداقل 50 درصد از بازیکنان بومی را به تیم خریداری شده، وارد کنیم.

عقد قرارداد با 25 بازیکن تیم توسعه و عمران فردوس

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی توسعه و عمران فردوس از عقد قرارداد با 25 بازیکن جدید این تیم خبر داد و گفت: این بازیکنان از سه استان خراسان و بیشتر آن‌ها نیز فردوسی هستند که از بین 80 نفر فراخوان شده و پس از انجام تست‌های لازم گزینش شده‌اند.

رجب‌زاده افزود: پس از عقد قرارداد با بازیکنان، تا هفته آینده مربی تیم توسعه‌ و عمران فردوس مشخص و بزودی تمرینات تیم نیز آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: با بومی‌سازی تیم علاوه بر شکوفایی استعداد جوانان منطقه می‌توانیم با هزینه فعلی که قرار بود با آن در لیگ دسته سه فعالیت کنیم در سال آینده با همین هزینه امتیاز لیگ دسته 2 را اخذ می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی توسعه و عمران فردوس با تقدیر از مردم ورزش‌دوست این شهرستان که همواره حامی و همراه تیم در مسابقات بوده‌اند، یادآور شد: امید است که حضور مردم در استادیوم و تشویق تیم مورد علاقه‌شان به رشد و توسعه فوتبال شهرستان کمک کند.

رجب‌زاده به قول مساعد رئیس هیئت فوتبال استان مبنی بر اعطای رایگان امتیاز لیگ دسته 2 به تیم توسعه و عمران فردوس اشاره کرد و گفت: در صورت وقوع این موضوع، حاضر هستیم نیمی از مبلغ قیمت باشگاه را برای یکی از زمین‌های چمن فردوس صرف کنیم.

انتهای پیام/69007/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول