اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی خبر داد

اعزام تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی به مسابقات امیدهای کشور

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی از اعزام تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی به مسابقات امیدهای کشور خبر داد و گفت: تیم استان در بازی سوم خود به مصاف تیم هرمزگان می‌رود.

اعزام تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی به مسابقات امیدهای کشور

زهرا محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام شد.

وی ادامه داد: تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی با پیروزی مقابل تیم‌های گیلان، مازندران و خراسان رضوی در مسابقات منطقه چهار به مرحله کشوری صعود کرده بود برای شرکت در مرحله کشوری به استان فارس اعزام شد.

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی افزود: مسابقات والیبال قهرمانی کشوری از امروز تا 12 مهر ماه جاری به میزبانی شیراز با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

محمد‌زاده تصریح کرد: تیم‌های حاضر در گروه الف مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای کشور استان‌های اصفهان، البرز، خوزستان و گلستان هستند که برای صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات به مصاف هم می‌روند.

وی گفت:‌ تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی در مسابقات امیدهای کشور با استان‌های تهران، فارس و هرمزگان هم‌گروه است که در بازی نخست به مصاف تهران می‌رود.

سرپرست تیم والیبال امید خراسان جنوبی اضافه کرد: تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی در بازی نخست در مقابل تیم تهران به میدان رفت که ست‌های نخست و دوم بازی را با نتیجه 25 بر 20 و 25 بر 21 به تیم تهران واگذار کرد.

محمدزاده یادآور شد: ‌تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی در ست سوم بازی مقابل تیم تهران موفق شد با نتیجه 25 بر 18 بر این تیم غلبه کند ولی در ست چهارم با نتیجه 25 بر 22 مغلوب شد.

وی اذعان داشت: تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی در بازی دوم به مصاف تیم میزبان رفت که با نتیجه‌های 25 بر 21 و 25 بر 18 و 25 بر 23 و نتیجه نهایی سه بر صفر نتیجه را به تیم فارس واگذار کرد.

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات والیبال امیدهای کشور گفت: تیم خراسان جنوبی در بازی سوم فردا به مصاف تیم هرمزگان می‌رود.

محمدزاده اعضای تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات والیبال امیدهای کشور را مریم ولایتی‌نسب، مهسا کدخدا، شقایق لاله، فاطمه ابراهیمی رومنجان، ناهید نوفرستی، نسرین خالقی، مهلا غزنوی، محبوبه قشقایی، مرضیه مهدی‌پور و مرضیه پیروزی اعلام کرد و گفت: این تیم به مربیگری رقیه محمد‌زاده به این مسابقات اعزام شده است.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول