اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن عاطفه‌ها صورت می‌گیرد

جمع‌آوری کمک‌های مردم بهار در 20 پایگاه

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بهار از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در 20 پایگاه و 200 مدرسه در شهرستان بهار خبر داد.

جمع‌آوری کمک‌های مردم بهار در 20 پایگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، عیسی شهبازی صبح امروز در  جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهرستان بهار اظهار داشت: شهرستان بهار همزمان با سراسر کشور از 10، 11 و 12 مهرماه با شعار «مهر در انتظار حماسه مهر» اقدام به استقرار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان زیر پوشش اقشار آسیب‌پذیر خواهد کرد.

وی گفت: 10 مهرماه پایگاه‌ها در مدارس شهرها و بخش‌ها، 11 مهرماه در پایگاه‌های شهری و بخش‌ها و 12 مهرماه در مصلی نماز جمعه چهار شهر بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران فعالیت خواهند کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار ادامه داد: 70 درصد کمک‌ها برای آموزش و پرورش و 30 درصد برای کمیته امداد امام خمینی(ره) لحاظ می‌شود.

وی افزود: 17 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار و 200 مدرسه در شهرستان بهار به همکاری بسیج مقاومت ناحیه بهار، آموزش و پرورش و نمایندگی صدا و سیما با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهار اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها خواهند کرد.

شهبازی اعلام کرد: زنگ جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه ساعت 9 صبح در تمام مدارس شهرستان بهار به صدا درمی‌آید و در شهر بهار مدرسه شهید مصطفوی، در لالجین دبستان عباس شیرینی و در صالح آباد مدرسه دخترانه صدر مراسم جشن نیکوکاری با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول