اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهرامی در گفت‌وگو با فارس:

ماهان تندیس از 3 تیم فوتبال و فوتسال قم حمایت می‌کند

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس قم حامی سه نماینده قم در لیگ‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور است.

ماهان تندیس از 3 تیم فوتبال و فوتسال قم حمایت می‌کند

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌های فوتبال بانوان و فوتسال نوجوانان و بزرگسالان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور با حمایت مدیران ورزش دوست و پرتلاش مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس قم آماده رویارویی با حریفان می‌شوند.

وی ادامه داد: از اینکه حضور یک حامی ورزش دوست و علاقمند به خدمت به نوجوانان و جوانان مستعد فوتبال و فوتسال قم را در کنار هیئت فوتبال استان قم احساس می‌کنیم بسیار خوشحالیم و امیدواریم در تعامل صحیح و سازنده، این همکاری موجب رونق بیش از پیش فوتبال و فوتسال قم شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم با اشاره به تیم‌های فوتبال و فوتسال زیر پوشش مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس قم، عنوان داشت: بعد از تجربه موفقی که مدیریت این مجتمع از حمایت تیم فوتسال خود در رقابت‌های جام رمضان سال جاری داشت، خوشبختانه امیر جلالی مدیرعامل این مجتمع پیشنهاد این هیئت برای حمایت از تیم‌های بانوان فوتبال قم را پذیرفت، ضمن اینکه تیم نوجوانان فوتسال استان قم نیز پیش از این مورد حمایت این مجتمع قرار گرفته بود.

وی یاد آور شد: ما امسال شاهد حضور تیم فوتبال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور خواهیم بود و این برای نخستین‌بار است که یک تیم فوتبال متشکل از بانوان فوتبالیست قم در لیگ دسته اول کشور حضور می‌یابد.

بهرامی عنوان داشت: تیم فوتسال بانوان قم با حمایت‌های مدیریت مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس قم تمرینات خود را به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال نوجوانان امید که امسال نماینده قم در رقابت‌های لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور است با حمایت این مجتمع به مصاف حریفان رفته است در حالی‌که بازی‌های این تیم به میزبانی شهرستان سیرجان انجام می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم عنوان داشت: اکنون نیز تیم فوتسال قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حمایت مدیریت مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس قم با نام این مجتمع آماده رویارویی با حریفان می‌شود و از این هفته کار خود را در جدال برای کسب افتخار برای ورزش قم آغاز می‌کند.

وی تاکید کرد: جامعه فوتبال و فوتسال قم از این حمایت‌های مدیریت مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس قم تقدیر می‌کند و امیدواریم به واسطه این پشتیبانی و دلگرمی امسال در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شاهد قدرت‌نمایی تیم فوتسال ماهان تندیس قم باشیم.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول