اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشوری فرد:

تیم فوتبال صبای قم از حامیان مالی استقبال می‌کند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: اگر حامی مالی مناسبی پیدا شود از حضور آن برای حمایت از تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور استقبال می‌کنیم.

تیم فوتبال صبای قم از حامیان مالی استقبال می‌کند

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در حال حاضر از تیم‌های چهار رشته ورزشی در لیگ‌های دسته اول و برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور به صورت حرفه‌ای حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: تیم‌های زیرپوشش باشگاه صبا در لیگ‌های برتر فوتبال بزرگسالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور، لیگ‌های دسته اول جوانان و امید فوتبال کشور، لیگ برتر کشتی فرنگی، لیگ برتر کاراته و لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: علاوه بر این تعداد تیم، باشگاه صبا تا فصل گذشته حامی تیم فوتسال قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور نیز بود که ما در راستای حمایت بیشتر و همه جانبه از ورزشکاران زیر پوشش خود تیم فوتسال را واگذار کردیم.

وی ابراز داشت: ما تیم فوتسال را واگذار کردیم چون تصور می‌کنم که فوتسال می‌تواند با حمایت بخش خصوصی حضور موفق‌تری در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور داشته باشد، مجتمع ماهان تندیس به عنوان بخش خصوصی علاقمند به حمایت از این تیم بود و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

کشوری‌فرد تاکید کرد: به نظر من باید از حضور حامیانی همچون مجتمع توریستی تفریحی ماهان تندیس در ورزش قم با روی باز و خرسندی استقبال کرد، برای موفقیت در ورزش حرفه‌ای باید سرمایه‌گذاری خوبی انجام داد و بخش خصوصی می‌تواند در این زمینه یاری‌رسان ورزش قم باشد.

وی عنوان داشت: به نظر من اکنون که مدیریت مجتمع توریستی تفریحی ماهان تندیس به حمایت از تیم فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور می‌پردازد، همه ما اعم از مسئولان، مردم و رسانه‌ها باید حامی این تیم باشیم و به آن‌ها دلگرمی بدهیم تا نماینده موفق و شایسته‌ای برای فوتسال قم در لیگ برتر کشور باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم عنوان داشت: هیچ کس نباید از این جابجایی در فوتسال صبا به ماهان تندیس ناراحت شود، بلکه باید خوشحال هم باشیم زیرا فوتسال با این اتفاق آینده خوبی خواهد داشت و یقینا اثرات مثبت آن را در آینده متوجه خواهیم شد.

کشوری‌فرد تاکید کرد: ما علاوه بر تیم فوتسال اگر شرایط فراهم باشد حاضریم تیم‌های سایر رشته‌هایی که هم اکنون زیر پوشش باشگاه صبا هستند را به بخش خصوصی علاقمند واگذار کنیم، ما حتی اعلام آمادگی کرده‌ایم که اگر حامی مالی مناسبی پیدا شود، از آن برای حمایت از تیم فوتبال صبا هم استقبال می‌کنیم.

در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، امتیاز تیم فوتسال صبا به مجتمع توریستی تفریحی ماهان تندیس قم واگذار شد و تیم ماهان تندیس از این فصل نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول