اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

نقطه قوت ماهان تندیس قم حمایت مدیران باشگاه است / باید برای قهرمانی همت بالایی داشته باشیم

مدیر فنی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: نقطه قوت این تیم حمایت مدیران باشگاه از فوتسال است و بدین ترتیب می‌توانیم یکی از تیم‌های مدعی این فصل لیگ برتر فوتسال باشیم.

نقطه قوت ماهان تندیس قم حمایت مدیران باشگاه است / باید برای قهرمانی همت بالایی داشته باشیم

حسین شمس در حاشیه مراسمی که به منظور معرفی وی به بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم عصر یکشنبه هفتم مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: این دومین تجربه حضور من در قم است و باید اعتراف کنم که از قم همواره خاطرات خوبی در ذهن دارم.

وی ادامه داد: با ارم کیش نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شدم و از بابت فعالیت در قم توانستم سرمربی تیم ملی شوم حالا هم که به قم آمده‌ام قصد دارم محبت مردم و علاقمندان به فوتسال در این شهر را جبران کنم و کمک کوچکی به تیم ماهان تندیس قم داشته باشم.

مدیر فنی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: بعد از نایب قهرمانی‌های متعدد فوتسال قم در لیگ برتر اکنون همه فوتسال‌دوستان قمی توقع قهرمانی از تیم ماهان تندیس قم دارند در حالی که ما باید برای قهرمانی همت بالایی داشته باشیم.

وی یادآور شد: سال گذشته فوتسال قم تا آستانه قهرمانی بازی‌های لیگ برتر فوتسال پیش رفت و می‌توانست به این موفقیت دست یابد، حالا برای اینکه امسال این مهم محقق شود ابتدا باید بپذیریم که راه سختی در پیش داریم و سپس باید تلاش زیادی انجام بدهیم.

شمس در خصوص جزئیات همکاری خود با تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: من بعد از بازی روز جمعه که ماهان تندیس قم با تاسیسات دریایی تهران مسابقه داشت، بنا به دعوت رسمی امیر جلالی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس به قم آمدم و در جلسه هیئت مدیره باشگاه نیز حضور یافتم که در نهایت به توافق رسیدیم.

وی با بیان اینکه قم را همواره شهر خود می‌دانم، اضافه کرد: من نرفته بودم که حالا بخواهم بار دیگر به قم بازگردم، من در طول تمام فصول اخیر لیگ برتر فوتسال بارها به قم آمده و بازی‌های نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال را نظاره‌گر بوده‌ام.

مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در خصوص وضعیت این تیم در لیگ پانزدهم تصریح کرد: ماهان تندیس ظرفیت بسیار خوبی دارد چون مدیریت باشگاه پشت تیم است، رسانه‌ها نیز باید در کنار هواداران ما را حمایت کنند تا این تیم در لیگ امسال عملکرد موفقی داشته باشد.

حسین شمس از هفته پنجم رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رسما به عنوان مدیر فنی در تیم فوتسال ماهان تندیس قم فعالیت خواهد کرد. این مربی در سال‌های 83 و 84 نیز سرمربی تیم ارم کیش قم بوده است.

انتهای پیام/78002/ک30/َآ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول