اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی رسمی در تمرینات امروز

حسین شمس رسما مدیر فنی ماهان تندیس قم شد

حسین شمس رسما به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در تمرینات امروز این تیم به بازیکنان و کادر فنی معرفی شد.

حسین شمس رسما مدیر فنی ماهان تندیس قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین جلسه تمرین بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از بازی هفته چهارم این تیم با تیم تاسیسات دریایی تهران عصر امروز یکشنبه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

در حالی که بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم با لباس‌های یک دست در وسط سالن حیدریان مشغول گوش دادن به نکات فنی از سوی سیدوحید غیاثی مربی این تیم بودند، ناگهان مدیرعامل و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم همراه با مدیر فنی جدید این تیم وارد سالن شدند.

غیاثی: حضور شمس فرصتی برای تقویت ماهان تندیس در لیگ پانزدهم

حسین شمس در کنار اعضای هیئت مدیره تیم فوتسال ماهان تندیس قم بلافاصله در کنار بازیکنان این تیم حضور یافت و اینگونه مراسم معارفه حسین شمس به عنوان مدیر فنی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم در کنار اعضای کادر فنی و بازیکنان و همچنین کادر مدیریت این باشگاه برگزار شد.

در آغاز این دیدار ابتدا سیدمهدی غیاثی یکی از اعضای هیئت مدیره در خصوص دلایل حضور شمس به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم توضیحاتی ارائه کرد و آن را زمینه و فرصتی بسیار مهم برای تقویت این تیم در بازی‌های آتی لیگ برتر فوتسال دانست و اظهار کرد: امیدواریم ماهان تندیس با حضور این مربی که قبلا در ارم کیش سابقه خوبی در فوتسال قم داشته، به موفقیت دست یابد.

جلالی: قهرمانی در لیگ برتر آرزوی جوانان قم است

در ادامه این مراسم امیر جلالی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم در سخنانی اظهار داشت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است و بعد از مشورت‌هایی که با اهالی فن این رشته داشتیم و همچنین اتفاق نظر اعضای هیئت مدیره باشگاه، تصمیم بر این شد که از حضور آقای شمس در کنار تیم بهره‌مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: ما از ابتدا با این هدف وارد تیم‌داری شدیم که بتوانیم به خواسته و آرزوی جوانان قمی یعنی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران جامه عمل بپوشانیم و امیدواریم با حضور حسین شمس و همت و غیرت دیگر اعضای تیم به این مهم دست یابیم.

شمس: من به قم برنگشته‌ام، بلکه من یک قمی هستم

مدیر فنی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم نیز دیگر شخصیتی بود که در ادامه توضیحاتی در حضور همگان در خصوص دلایل حضورش در قم ارائه کرد، و عنوان داشت: من قم را شهر خودم می‌دانم و به اینجا آمدم که به تحقق هدف مهمی که باشگاه ماهان تندیس قم دارد، کمک کنم.

وی عنوان داشت: این دومین حضور من در شهر مقدس قم است و من به قم برنگشته‌ام بلکه من یک قمی هستم و خاطرات بسیار خوبی از قم دارم، در قم نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب کرده و به تیم ملی راه یافته‌ام و حالا آمده‌ام که انتظار قمی‌ها از تیم فوتسال ماهان تندیس قم که موفقیت در لیگ برتر است را محقق کنیم.

جدال ماهان تندیس قم با هلال احمر آذربایجان شرقی این هفته در قم

بلافاصله بعد از برگزاری مراسم معرفی حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم وی در کنار سیدوحید غیاثی و حسین صبوری مربیان این تیم، نظاره‌گر نحوه انجام تمرینات تیم فوتسال ماهان تندیس برای بازی روز پنجشنبه این هفته با تیم فوتسال هلال احمر آذربایجان شرقی شد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته پنجم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر روز پنجشنبه یازدهم مهر ماه در دیداری خانگی پذیرای تیم هلال احمر آذربایجان شرقی خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ش‌40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول