اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ پانزدهم

باقری مربی ماهان تندیس قم شد / بازگشت مربی تیم ملی به کادر فنی ماهان

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان به کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ملحق شد.

باقری مربی ماهان تندیس قم شد / بازگشت مربی تیم ملی به کادر فنی ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این مربی ارزنده و با سابقه در ورزش استان قم و کشورمان قدرت‌الله باقری است که در بسیاری از تیم‌های ملی از جمله کاراته سابقه فعالیت به عنوان مربی بدن‌ساز را دارد و اکنون مربی بدن‌ساز تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان نیز محسوب می‌شود.

باقری که از اساتید دانشگاه است و سابقه بسیار زیادی در ورزش استان و کشور دارد و البته از چهره‌های شناخته شده ورزش به شمار می‌رود، در مسابقات فوتسال فصل گذشته لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور نیز مربی تیم صبا بود.

با توجه به درخشش تیم فوتسال صبای قم در مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و نایب قهرمانی این تیم در لیگ فصل گذشته، مربی این تیم یعنی قدرت‌الله باقری به عنوان مربی تیم ملی فوتسال انتخاب شد و باقری به دنبال توافق با مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم پیوست.

حضور باقری با تجربه و با دانش در کنار مربیان جوانی همچون سید وحید غیاثی و حسین صبوری در بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نوید افزایش قدرت تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور را می‌دهد تا ماهان تندیس قم علاوه بر بازی‌های زیبایی که در لیگ برتر به نمایش می‌گذارد، از نظر بدنی نیز هم‌اکنون آماده‌ترین تیم لیگ پانزدهم شود.

هواداران تیم فوتسال ماهان تندیس قم امیدوارند که با تلاش‌های باقری مربی بدن‌ساز این تیم، ماهان تندیس قم در هفته‌‌های باقی مانده از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همچون فصل گذشته هیچ بازیکن مصدومی نداشته و با قدرت به سوی قهرمانی در لیگ برتر حرکت ‌کند.

قدرت‌الله باقری در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال در کنار امیر شمسایی فعالیت خود را با صبا آغاز کرد و بعد از مدتی که شمسایی از صبا کناره‌گیری کرد، جایگاه وی را به عنوان دومین سرمربی صبای قم در لیگ چهاردهم بر عهده گرفت اما بعد از آن با فعالیت محسن حسن‌زاده به عنوان سرمربی صبا، بار دیگر به عنوان مربی در این تیم به کار خود ادامه داد.

از جمله ارزش‌های حضور باقری در تیم ملی فوتسال کشورمان می‌توان به رضایت کامل خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی از نحوه بدنسازی و آمادگی جسمانی ملی‌پوشان کشورمان در راه قهرمانی در بازی‌های تورنمنت بین‌المللی هانژو چین و مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی 2013 آسیا اشاره کرد.

همچنین اکنون که خسوس کاندلاس اسپانیایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان این تیم را آماده بازی‌های جام جهانی کوچک در کشور برزیل می کند، این مربی اسپانیایی نیز به سبب ارتباط بسیار خوبی که با باقری دارد، امیدوار است با تلاش‌های باقری، بار دیگر تیم ملی به موفقیت دست یابد.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول