اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال نامه از سوی قطری‌ها به مدیرعامل ماهان تندیس

پیوستن سرمربی ماهان تندیس قم به نادی العربی قطر قوت گرفت

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، به نیمکت تیم فوتسال نادی العربی قطر نزدیک‌تر شد.

پیوستن سرمربی ماهان تندیس قم به نادی العربی قطر قوت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی امسال پانزدهمین دوره خود را سپری می‌کند که تیم فوتسال ماهان تندیس به عنوان نماینده قم در این دوره حضور دارد و با توجه به مهره‌های کلیدی و کادر فنی مجربی که از آن برخوردار است، یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

ماهان تندیس قم امسال با رضا کردی به عنوان سرمربی و سیدوحید غیاثی و حسین صبوری دو بازیکن با سابقه فوتسال قم گام به رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال گذاشته است و در حال حاضر نیز با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در تعقیب مدعیان قهرمانی است.

این تیم از سه بازی گذشته خود در هفته‌های اول تا سوم لیگ پانزدهم در دو هفته رضا کردی سرمربی با دانش خود را روی نیمکت داشته و 2 پیروزی کسب کرده است تا با شش امتیاز در کنار گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز جزء مدعیان این فصل لقب بگیرد.

با این حال این روزها خبرهایی از باشگاه ماهان تندیس قم به گوش می‌رسد که نشان از جدایی قریب‌الوقوع رضا کردی سرمربی این تیم دارد و گفته می‌شود که نفر اول کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار است به زودی در کشور قطر مربیگری کند زیرا نامه‌ای از سوی باشگاه نادی‌العربی قطر مبنی بر درخواست موافقت باشگاه ماهان تندیس قم برای حضور رضا کردی در این تیم به باشگاه ماهان تندیس قم ارسال شده و در حال حاضر مدیران باشگاه ماهان در حال فکر کردن به این موضوع هستند.

البته رضا کردی که پیش از این سابقه همکاری با فدراسیون فوتبال قطر به عنوان سرمربی تیم امید این کشور را در کارنامه مربیگری خود دارد از چند ماه قبل بار دیگر وارد مذاکره با مسئولان باشگاه نادی العربی قطر شده و زمانی که تیم فوتسال ماهان تندیس قم را به عنوان سرمربی تحویل گرفت گویا این موضوع را با مسئولان این باشگاه در میان گذاشته است.

این مربی از هفته گذشته به کشور قطر سفر کرده است تا در بخش دیگری از مذاکرات خود با مسئولان باشگاه نادی‌العربی بر سر میز گفت‌وگو بنشیند و در صورت توافق بر سر مسائل مالی و همچنین امکاناتی که مورد نیاز است، رسما سرمربی این تیم شود.

رضا کردی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که ماهان تندیس قم در خانه با حفاری اهواز بازی کرد، روی نیمکت این تیم حضور نداشت و برای مذاکره با قطری‌ها در این کشور به سر می‌برد، گویا این مربی همکاری‌اش با تیم نادی‌العربی قطر قطعی شده و در هفته چهارم لیگ برتر نیز که ماهان تندیس قم با تیم تاسیسات دریایی تهران بازی می‌کند، در کنار این تیم نخواهد بود.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در چارچوب دیداری از هفته چهارم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر فردا جمعه پنجم مهرماه در تهران میهمان تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول