اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم:

ماهان تندیس قم قابلیت‌های زیادی برای موفقیت در لیگ برتر فوتسال دارد

عضو هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم گفت: ماهان تندیس قابلیت‌های زیادی برای موفقیت در لیگ برتر فوتسال دارد چون قم مهد فوتسال است و بازیکنان مستعد قمی عضو این تیم هستند.

ماهان تندیس قم قابلیت‌های زیادی برای موفقیت در لیگ برتر فوتسال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمهدی غیاثی در آیین معارفه حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم که عصر یکشنبه هفتم مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، تصریح کرد: حضور حسین شمس به عنوان یکی از مربیان مطرح فوتسال دنیا در کنار تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصمیمی است که در هیئت مدیره باشگاه گرفته شده است.

وی ادامه داد: بعد از جدایی رضا کردی از سرمربیگری تیم فوتسال ماهان تندیس قم که همه شما می‌دانید به دلیل توافق این مربی با یکی از باشگاه‌های قطری صورت گرفت، حضور حسین شمس در کنار تیم فوتسال ماهان تندیس قم قطعا به تداوم روند موفقیت‌های این تیم کمک می‌کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم افزود: همه مردم و مسئولان قم شخصیتی همچون حسین شمس را به خوبی می‌شناسند، او یک مربی بزرگ در فوتسال دنیا است که به عنوان مدرس فیفا جایگاه بالایی در فوتسال جهان دارد و قطعا تجربیات وی به موفقیت ماهان تندیس قم خواهد انجامید.

وی یاد آور شد: ما در سال 1383 و 1384 در دو فصل متوالی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از حضور حسین شمس در فوتسال قم و تیم ارم کیش برخوردار شدیم و فوتسال قم با یک تیم جوان و جویای نام توانست نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

غیاثی خاطرنشان کرد: از 14 دوره سپری شده مسابقات ادوار مختلف فوتسال باشگاه‌های برتر کشور سه عنوان نایب قهرمانی و سه عنوان سومی و دیگر عناوین سهم فوتسال قم بوده است، ما سه دوره تا آستانه قهرمانی پیش رفته‌ایم اما به هر دلیل در آخرین هفته‌ها قهرمانی را از دست داده‌ایم اما امروز حضور یک شخص کاردان همچون حسین شمس می‌تواند به ماهان تندیس قم کمک زیادی کند.

وی تصریح کرد: ماهان تندیس یک مدیر علاقمند و عاشق فوتسال دارد و او هدفش از حمایت این تیم چیزی جز سربلندی ورزش و جوانان قمی نیست، به نظر من از این هفته به بعد باید همه ما اعم از مسئولان، مردم، تماشاگران و رسانه‌ها دست در دست هم بدهیم و با حمایت کامل از ماهان تندیس قم، این تیم را به سمت قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور پیش ببریم.

سیدمهدی غیاثی به عنوان یکی از چهره‌های قدیمی و خوشنام فوتسال قم که هم اکنون عضو هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم است، در لیگ سیزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور سرمربی تیم فوتسال صبای قم بود و در لیگ دوازدهم نیز مدیریت تیم فوتسال کیش‌ایر قم را بر عهده داشت.

انتهای پیام/78002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول