اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم حریف تاسیسات دریایی شد / تلاش برای سومین پیروزی در چهارمین بازی

ماهان تندیس قم در چهارمین دیدار از بازی‌های دور رفت از فوتسال باشگاه‌های برتر کشور حریف تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران شد.

ماهان تندیس قم حریف تاسیسات دریایی شد / تلاش برای سومین پیروزی در چهارمین بازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اگرچه سومین هفته مسابقات برای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نخستین شکست این تیم را به همراه داشت و فوتسالیست‌های قمی در حضور تماشاگران خودی به حفاری اهواز نتیجه را واگذار کردند، اما این هفته در برابر تیم یازدهم جدول رده‌بندی به دنبال کسب سومین پیروزی این فصل هستند.

شکست ناباورانه فوتسالیست‌های ماهان تندیس‌ قم در بازی هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی رقم خورد که این تیم در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر قمی بازی می‌کرد و سرانجام با اختلاف دو گل باخت.

ماهان تندیس‌ قم شروع خوبی در این دیدار نداشت و گل اول را پذیرفت اما خیلی زود بازی را به تساوی کشاند ولی در ادامه بازی این تیم حفاری اهواز بود که بر اثر اشتباهات مکرر بازیکنان تیم ماهان تندیس‌ قم توانست سه گل دیگر به ثمر رسانده و نیمه نخست را چهار بر یک به سود خود رقم بزند.

کمتر کسی نسبت به خلق این نتیجه در نیمه نخست دیدار حفاری اهواز و ماهان تندیس‌ قم خوشبین بود، اما ماهانی‌ها در روز اشتباهات مکرر و البته بدشانسی‌های زیاد فرصت کسب پیروزی در حضور تماشاگران خودی حاضر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم را از دست دادند.

در نیمه دوم تیم ماهان تندیس‌ قم نسبت به نیمه نخست بازی صد در صد متفاوت و قوی‌تر ظاهر شد و بخت‌های زیادی برای جبران گل‌های خورده داشت اما پنج بار تیر دروازه در مقابل بازیکنان این تیم ایستادگی کرد و دروازه‌بان حریف یک پنالتی را هم از مهاجم صبا گرفت.

شکست تیم فوتسال ماهان تندیس‌ قم در سومین گام خود از مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور برابر تیم حفاری اهواز علاوه بر ثبت نخستین پیروزی نماینده اهواز، ماهان تندیس‌ را از صدرنشینی لیگ برتر دور کرد و نخستین باخت این فصل در دیدارهای خانگی را در کارنامه این تیم به ثبت رساند ولی این تیم همچنان در فاصله یک امتیازی صدر جدول در مکان چهارم جای دارد.

این مسابقات امسال با شرکت 14 تیم به صورت دوره‌ای به انجام می‌رسد، در حالی که ماهان تندیس‌ قم از پیروزی‌های به دست آمده از دیدارهای هفته‌های اول و دوم تا کنون شش امتیاز در کارنامه دارد و در هفته بعد در تهران میهمان تاسیسات دریایی خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته چهارم از دور رفت مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه چهارم مهر ماه آغاز می‌شود، اما دیدار تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران و ماهان تندیس قم از ساعت 16 و 30 دقیقه جمعه پنجم مهر ماه در سالن اختصاصی شاگردان علی صانعی به انجام خواهد رسید.

ماهان تندیس‌ قم در هفته نخست از فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم با نتیجه چهار بر یک از سد تیم شهرداری ساوه گذشت و در هفته دوم نیز توانست در سالن پیروزی اصفهان تیم زمزم این شهر را که تازه به لیگ برتر آمده است با حساب چهار بر دو مغلوب کند.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول