اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم دور رفت لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم میزبان هلال احمر تبریز شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در سومین مسابقه خانگی خود از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تیم هلال احمر تبریز پذیرایی می‌کند.

ماهان تندیس قم میزبان هلال احمر تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از بازی‌های پانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می‌شود و طی آن مدعیان قهرمانی و انتهای جدولی‌ها، در بازی‌های مهمی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

به دلیل اینکه تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته‌های سوم و چهارم رنگ پیروزی را ندیده و به یک باخت برابر تیم فوتسال حفاری اهواز و یک تساوی خارج از خانه مقابل تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران تن داده، بازی هفته پنجم با تیم هلال احمر تبریز برای این تیم در اوج حساسیت برگزار می‌شود.

با این حال بعد از هدر دادن پنج امتیاز از دو بازی گذشته مقابل حفاری و تاسیسات دریایی، شاگردان سیدوحید غیاثی اکنون باید در سومین مسابقه داخل خانه خود در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در تلاش برای کسب سومین پیروزی این فصل به مصاف هلال احمر تبریز بروند.

در این دیدار که یکی از دیدارهای همزمان در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و هلال احمر تبریز در حضور تماشاگران قمی برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و تیمی که برنده این دیدار باشد، موقعیت خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر و در جدال برای قهرمانی مستحکم‌تر خواهد کرد.

فوتسالیست‌های جوان ماهان تندیس قم در حالی در این مسابقه حساس خارج از خانه از ساعت 16 و 30 دقیقه روز پنجشنبه یازدهم مهر ماه به مصاف هلال احمر تبریز می‌روند که در هفته چهارم رقابت‌ها در بازی خانگی خود در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم فوتسال حفاری اهواز رفتند که به شکست ناباورانه شش بر چهار تن دادند و نتوانستند سه امتیاز این دیدار را در خانه حفظ کنند.

لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور تا این هفته برای ماهان تندیس با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است و شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم ماهان بعد از جدایی رسمی رضا کردی از این تیم پیروز نشده‌اند و هم اکنون با کسب هفت امتیاز از چهار بازی در مکان چهارم جدول جای دارند، در حالی‌که تیم هلال احمر تبریز با کسب همین تعداد امتیاز در تعقیب ماهان تندیس قم در رده پنجم جدول فصل جاری رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار دارد.

در جدول رده‌بندی بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون به ترتیب دبیری تبریز با 10 امتیاز، گیتی پسند اصفهان و میثاق تهران با هشت امتیاز، ماهان تندیس و هلال احمر تبریز با هفت امتیاز در مکان‌های اول تا پنجم جای دارند.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول