اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم:

ماهان تندیس را با تمام توان حمایت می‌کنیم / از گریه هواداران ناراحت شدم

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم گفت: به خاطر عشق و علاقه‌ای که جوانان قمی به فوتسال دارند، ماهان تندیس را برای موفقیت در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کاملا حمایت می‌کنیم.

ماهان تندیس را با تمام توان حمایت می‌کنیم / از گریه هواداران ناراحت شدم

امیر جلالی امروز در حاشیه تمرین تیم فوتسال ماهان تندیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: وقتی بعد از بازی هفته سوم لیگ برتر فوتسال از سالن شهید حیدریان قم خارج می‌شدم نوجوانان و جوانان را دیدم که برای دیدن این بازی به سالن آمده بودند و متاسفانه با چشم‌های گریان سالن را ترک می‌کردند.

وی ادامه داد: من اهمیت حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی را به خوبی می‌دانم اما تاکنون ندیده بودم که تماشاگران ما واقعا با فوتسال زندگی می‌کنند و این نوجوانان و جوانان دوست داشتنی بعد از باخت ما به حفاری آنقدر ناراحت بودند که گریان از سالن خارج شدند.

مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم افزود: من آنقدر که از گریان بودن این تماشاگران فهیم ناراحت شدم، از واگذاری نتیجه بازی به تیم حفاری اهواز اندوهگین نشدم و به نظر من صحنه گریه فوتسال‌دوستان حاضر در سالن برای ما سخت‌تر از تحمل باخت به حفاری بود.

وی تصریح کرد: بازی با حفاری را به صورت کامل در سالن شهید حیدریان تماشا کردم و تیم ماهان تندیس را هرگز شایسته باخت در این دیدار نمی‌دانم، چه بسا اگر توپ‌هایی که بازیکنان ما به تیر دروازه حریف زدند و موقعیت‌هایی که از دست دادند فقط نیمی از آنها گل می‌شد، ما در حال حاضر هم صدرنشین بودیم و هم بهترین پیروزی هفته سوم را کسب می‌کردیم و بازیکنان ماهان تندیس قم در تیم منتخب هفته جای می‌گرفتند.

جلالی عنوان داشت: باخت به حفاری را یک تجربه و یک اتفاق مثبت می‌دانیم که به بازیکنان ما نشان داد که باید در دیدارهای آتی با قدرت بیشتر و دقت بالاتر با حریفان رقابت کرده و از فرصت‌ها و موقعیت‌های گلزنی برای رسیدن به هدفی که داریم، استفاده کنند.

وی ابراز کرد:‌ بعد از دیدن عشق و علاقه نوجوانان و جوانان قمی به تیم فوتسال ماهان تندیس، انگیزه‌ام برای حمایت کامل از این تیم افزایش پیدا کرده و قطعا تمام نیازهای این تیم را برطرف کرده و امکانات و خواسته‌های مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم را فراهم می‌کنیم تا این تیم یکی از دوران موفق حضور فوتسال قم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور را به ثبت برساند.

مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم در پاسخ به این سئوال که آیا شما تیم را برای قهرمانی بسته‌اید؟‌ تصریح کرد:‌ قم همواره به عنوان مهد فوتسال کشور شناخته می‌شود و جوانان قمی در فوتسال نابغه‌اند، بنابراین فوتسالیست‌ قمی به کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شود و من به شما می‌گویم که این تیم آرام آرام به پیش می‌رود تا با کسب نتایج خوب به این مهم دست یابد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب دو پیروزی و یک باخت در سه هفته سپری شده از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم اکنون با شش امتیاز بعد از گیتی پسند اصفهان، دبیری تبریز و میثاق تهران با یک امتیاز کمتر در مکان چهارم جدول رده‌بندی جای دارد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول