اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

2 بازیکن مصدوم و محروم ماهان تندیس به بازی با تاسیسات دریایی می‌رسند

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: دو بازیکن مصدوم و محروم تیم ما به دیدار هفته چهارم لیگ برتر با تاسیسات دریایی تهران خواهند رسید.

2 بازیکن مصدوم و محروم ماهان تندیس به بازی با تاسیسات دریایی می‌رسند

سید وحید غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: باخت در هفته سوم برابر حفاری اهواز را کاملا فراموش کرده‌ایم و با حضور آماده و با انگیزه بازیکنان در تمرینات این هفته، آماده‌ایم تا با تمام توان به مصاف تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران برویم. وی ادامه داد: تیم فوتسال ماهان تندیس قم بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در یکی از دیدارهای هفته چهارم از نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه این هفته در میهمانی تیم تاسیسات دریایی تهران به میدان می‌رود.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: در این دیدار تیم‌ فوتسال ماهان تندیس قم در حالی یکی از مهم‌ترین بازی‌های خارج از خانه خود را برگزار می‌کند که خوشبختانه می‌توانیم از وجود دو بازیکن کلیدی خود که در دیدار هفته گذشته غایب بودند، بهره ببریم.

وی با بیان اینکه این دیدار طبق برنامه از ساعت 17 روز جمعه پنجم مهر ماه در سالن فوتسال مجموعه ورزشی شهید دستگردی تهران به انجام می‌رسد، بیان داشت: سعید قاسمی و ابوالقاسم اروجی که در دیدار قبلی از حضور در ترکیب صبا دور بودند به این بازی می‌رسند.

غیاثی عنوان داشت: متاسفانه ابوالقاسم اروجی را به دلیل آسیب‌دیدگی در هیچ‌ یک از بازی‌های‌ سپری شده از آغاز پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال تا کنون در اختیار نداشته‌ایم اما خوشحالیم که این بازیکن از این هفته می‌تواند به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی، تیم ما را همراهی کند.

وی یاد آور شد: همچنین سعید قاسمی که در دیدار هفته دوم در خارج از خانه مقابل تیم فوتسال زمزم اصفهان از زمین اخراج شد و در بازی هفته سوم با حفاری اهواز غایب بود می‌تواند در ترکیب اصلی ماهان تندیس قم برابر تاسیسات دریایی تهران به میدان برود.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: این هفته دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که ماهان تندیس قم از سه بازی انجام شده خود شش امتیاز کسب کرده است و تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران از سه بازی قبل خود سه امتیاز در کارنامه دارد و بازی حساس است.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دومین بازی خانگی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر حفاری اهواز در هفته سوم تن به شکست شش بر چهار داد اما تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران توانست با شش گل تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر را شکست داده و نخستین پیروزی خود را با مربیگری علی صانعی مربی سابق تیم ملی فوتسال به دست بیاورد.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته سوم تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همراه با دبیری تبریز با هفت امتیاز اول و دوم هستند، میثاق تهران نیز در مکان سوم جای دارد و ماهان تندیس قم با کسب شش امتیاز چهارم است.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول