اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال

278 گواهینامه انطباق صادراتی خرما در خوزستان صادر شد

کارشناس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در شش ماهه نخست امسال تعداد 278 فقره گواهینامه انطباق کالا در این استان صادر شد.

278 گواهینامه انطباق صادراتی خرما در خوزستان صادر شد

محسن امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه تعداد 278 گواهی‌نامه انطباق با استاندارد ملی ایران برای محموله‌های صادراتی واحدهای بسته بندی خرما در سطح استان خوزستان صادر شده است.

وی افزود: این امر پس از بازرسی و نمونه‌برداری از محموله‌ها و حصول اطمینان از انطباق آن‌ها با استانداردهای ملی مربوطه صادر می‌شود.

کارشناس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان ادامه داد: بیش از 278 مورد بازرسی و نمونه‌برداری نیز از محموله‌های صادراتی خرما در سطح استان خوزستان در این مدت انجام شده است.

امانی خاطرنشان‌کرد: حجم صادرات خرما در این مدت 4 میلیون و 469 هزار و 360 کیلوگرم بوده است.

وی در خصوص عمده‌ترین مقصد خرماهای صادراتی نیز گفت: کشورهای امارات، ترکیه، چین، انگلستان، استرالیا و کانادا مهم‌ترین کشورهای واردکننده خرما بوده‌اند.

کارشناس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان تصریح‌کرد: خرماهای صادر شده از مبادی بندر عباس، بندر انزلی و بندر خرمشهر خارج شده است.

انتهای پیام/72008/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول