اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی آبپخش:

امنیت نخیلات در فصل برداشت خرما دغدغه مردم است

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: امنیت نخیلات در فصل برداشت خرما دغدغه عمومی مردم است.

امنیت نخیلات در فصل برداشت خرما دغدغه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی ظهر امروز در نشست شورای اداری آبپخش با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: در فرهنگ خدمتگذاری صادقانه، مردم باید محور همه امور و اساس کار اقدامات و فعالیت‌های مدیران و مسئولان اجرایی باشد.

وی افزود: پاسخگو بودن به مردم در ارتباط با مسائل مختلف از مباحثی است که مسئولان باید توجه جدی به آن داشته باشند و به این مهم که دانستن حق مردم است، پایبند باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: احصای مشکلات و دغدغه‌های مردم و تلاش برای رفع آن‌ها مهم‌ترین رویکردی است که شورای چهارم آبپخش به آن توجه دارد و بر اساس آن فعالیت‌های خود را ساماندهی می‌کند.

عباسی اظهار داشت: نقد یکی از راه‌های پیشرفت در هر جامعه است و در این ارتباط شورای اسلامی آماده پذیرش انتقادات و نظر همه صاحب‌نظران و شهروندان است.

وی عنوان کرد: نقد شرایط موجود به‌منظور رفع مشکلات از رویکردهای شورای آبپخش است و از مسئولان انتظار داریم برای رفع مشکلات همکاری مطلوب‌تری با شورای شهر داشته باشند.

این مسئول اظهار داشت: امنیت محصولات خرما از دغدغه‌های اساسی مردم آبپخش است که در این زمینه با چالش‌های اساسی روبه‌رو هستیم و باید با تعامل و همکاری به راهکاری مطلوب در این زمینه برسیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: نخیلات و محصول خرمای تولیدی بخش اعظمی از ثروت منطقه آبپخش و درآمد مردم این دیار را شکل می‌هد از این رو توجه به امنیت نخیلات از اهمیت بالایی برخوردار است.

عباسی اظهار داشت: در سال‌های قبل شاهد همکاری و مشارکت نیروهای بسیج در بحث تامین امنیت نخیلات بودیم که نتایج بسیار خوبی در منطقه به‌دنبال داشت و امیدواریم در سال‌جاری نیز چنین امری محقق شود.

وی افزود: در روزهای گذشته شاهد تلاش بی‌وقفه زحمت‌کشان نیروی انتظامی در تامین امنیت نخیلات بوده‌ایم اما گستردگی حوزه فعالیت نیروی انتظامی آبپخش از مسائلی است که فعالیت ایشان را با محدودیت مواجه می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی آبپخش گفت: تاسیس یک پاسگاه انتظامی در منطقه آبپخش و تجهیز امکانات و نیروی انسانی فرماندهی انتظامی آبپخش از مسائل مهمی است که در بحث ارتقای امنیت نخیلات و امنیت منطقه اثرگذار خواهد بود.

عباسی اظهار داشت: از مسئولان انتظامی استان و شهرستان که در سال‌های گذشته همکاری بسیاری خوبی با آبپخش داشته‌اند تشکر می‌کنیم و انتظار داریم در بحث تجهیز امکانات و نیروی انتظامی آبپخش با توجه به جمعیت بالای منطقه و گستردگی حوزه جغرافیایی با ما همکاری کنند.

وی افزود: راه‌اندازی دانشکده سما در آبپخش از اقدامات ارزشمندی است که با همت مسئولان شاهد آن بوده‌ایم و این مهم با تلاش بخشدار، شورای سوم آبپخش، منتخبان شورای چهارم، معتمدین و نخبگان آبپخش و ... حاصل شده است که از ایشان قدردانی می‌کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: از همه مدیرانی که در روند راه‌اندازی دانشگاه با ما همکاری کردند، تشکر می‌کنم و از برخی از مدیران و فرهنگیان که در این زمینه با ما همکاری مطلوب را نداشتند، گله‌مند هستم.

عباسی اظهار داشت: آبپخش توانمندی‌های علمی بالایی را در خود جای داده است و افتتاح دانشگاه به ما کمک می‌کند تا به جایگاه و رتبه علمی خود در جامعه برسیم.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول