اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیبی در نشست خبری:

کم‌تجربه نیستم / توپ‌های آخرمان گل نمی‌شود

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنان گسترش فولاد تبریز کم‌تجربه نیستند و تنها توپ‌های آخرمان گل نمی‌شود.

کم‌تجربه نیستم / توپ‌های آخرمان گل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین خطیبی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: با توجه به نزدیکی امتیازات دو تیم نمی‌توان نتیجه بازی فردا را پیش‌بینی کرد، اما ما در این بازی محکوم به پیروزی هستیم، امیدواریم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در طول هفته تمرینات منظمی را سپری و حریف را نیز به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که نقطه قوت تیم اصفهانی در ضد حملات سریع بوده و برای مهار این حربه حریف برنامه‌های خاصی را در نظر گرفته‌ایم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد کم‌تجربگی بازیکنانش عنوان کرد: هرچند بازیکنان تیم گسترش فولاد در ابتدای فصل کم‌تجربه بودند، اما بازی به بازی بهتر شده و تجربه لازم را نیز کسب کردند و اگر کم تجربه بودند نمی‌توانستند پرسپولیس را در خانه‌اش تحت فشار بگذارند؛ تنها مشکل ما این است که توپ‌های آخرمان وارد دروازه حریفان نمی‌شود.

خطیبی اذعان داشت: در بازی فردا تنها احمد کامدار محروم است و سامان نریمان‌جهان نیز مصدومیت جزئی دارد که امیدواریم با تلاش کادر پزشکی تیم، وی به بازی برسد.

وی در مورد نیازهای تیمش خاطرنشان کرد: به غیر از پست دروازه‌بان، در تمام خطوط به بازیکن تازه نیازمند هستیم، خصوصاً در خط حمله با توجه به خداحافظی رسول خطیبی با مشکل مواجه بوده‌ایم، امیدوارم در نیم فصل بازیکن تراز اولی را جذب کنیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، دلیل حضور کم تعداد تماشاگران در بازی‌های خانگی گسترش فولاد را همزمانی بازی‌های این تیم با تراکتورسازی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه این مشکل برطرف شده و از این پس دیدارهای این دو تیم تبریزی در روزهای متفاوت برگزار می‌شود که امید است در بازی فردا هواداران پرتعدادی در ورزشگاه حضور یابند.

تیم‌های گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان به ترتیب با 10 و 12 امتیاز در رده‌های یازده و هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

انتهای پیام/60002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول