اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 10 فقره وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 10 فقره وام خودکفایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 10 فقره وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از رویکردهای اساسی کمیته امداد در حمایت از مددجویان اشتغالزایی برای آنها است.

وی با اشاره به اینکه در دهه چهارم خدمت‌رسانی کمیته امداد موضوع اشتغالزایی مددجویان بیش از پیش مورد توجه امدادگران قرار گرفته است، تصریح کرد: طی این دهه بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد توانمند شده و توانایی اداره زندگی خود را به صورت مستقل دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به انجام نظارت و بازرسی بر طرح‌های اشتغال مددجویی اضافه کرد: انجام دادن این اقدامات یکی از موضوعات مهم در اجرای پایدار طرح‌های اشتغال و در نتیجه توانمند ساختن مددجویان محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه وام‌های اشتغال کمیته امداد بر اساس توانایی‌ها و استعدادهای مددجویان پرداخت می‌شود، اظهار کرد: این وام‌ها در قالب رشته‌های مختلف شغلی همچون کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی و صنایع دستی پرداخت می‌شود.

پناهی با اشاره به اینکه اخیرا نیز 10 فقره وام خودکفایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان پرداخت شد، تصریح کرد: این وام‌ها با صرف اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان همچنین به پرداخت 35 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زنجانی اشاره کرد و گفت: مبلغ هزینه شده در این زمینه 350 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه قبل از اعطای کمک هزینه‌های مذکور دوره آموزشی برای این تعداد نوعروس برگزار شد، اذعان داشت: در این دوره‌ها مهارت‌های سبک زندگی بهتر، نحوه همسرداری و تربیت  فرزند به مددجویان آموزش داده شد.

انتهای پیام/73005/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول