اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) همدان اعلام کرد

پرداخت 11 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی توسط صندوق مهر امام رضا(ع)

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان همدان گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) در بخش خود اشتغالی 11 میلیارد تومان از منابع خود به متقاضیان تسهیلات پرداخت کرده است.

پرداخت 11 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی توسط صندوق مهر امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی بخشی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه در حال حاضر 12 میلیارد تومان منابع در اختیار داریم، اظهار کرد: 30 درصد منابع صندوق نزد بانک کشاورزی به علت عدم ابلاغ منابع متوقف شده اشت.

وی ادامه داد: در حوزه خود اشتغالی بیش از هزار و 803 فقره با 11 میلیارد تومان اعتبار از منابع خود صندوق به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان همدان افزود: در حوزه مشاغل خانگی 3 هزار و 248 فقره با 17 میلیارد تومان پرداخت شده که 13 میلیارد تومان از اعتبارات از منابع خود صندوق بوده است.

وی در ادامه به واحدهای پشتیبان فرش اشاره کرد و ابراز داشت: در این بخش از 17 مورد فقط یک مورد تسهیلات پرداخت شده و بقیه هم در دست اقدام است.

بخشی در خصوص شرکت‌های دانش بنیان زیر مجموعه پارک علم و فناوری گفت: امسال دو پرونده آماده کردیم که به زودی تسهیلات آن پرداخت می‌شود. 

در ادامه این جلسه مریم ملونی معاون پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا(ع) به طرح‌های معرفی شده از سوی پارک رسیدگی نمی‌کند، تصریح کرد: بعد از گذشت 3.5 سال هنوز صندوق تسهیلات طرح‌های معرفی شده را پرداخت نکرده است.

سعید سیاری نیز با اشاره به اینکه طرح‌های مشاغل خانگی و خود‌اشتغالی مشکل تأمین ضمانت بانکی دارند، گفت: جویندگان کار هیچ مهارتی ندارند و به نظر می‌رسد قبل از دانشگاه باید مهارت‌آموزی را بیاموزند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان این که باید واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شوند، افزود: در حال حاضر دو سوم واحدهای تعطیل مشکل سرمایه در گردش دارند.

همچنین در ادامه علیرضا رنجبر ضرابی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه در کشت پائیزه تاکنون 110 هزار هکتار زیر کشت آبی رفتند، افزود: در سطح استان افزایش سطح زیر کشت آبی نداشتیم و در کل 250 هزار هکتار اراضی آبی داریم. 

انتهای پیام/‌89019/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول