اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

سنگر خدمت‌رسانی را باید به مانند دفاع مقدس پاس بداریم

شهردار اردبیل گفت: سنگر خدمت‌رسانی به مردم را باید به مانند سنگر دفاع مقدس و صیانت از این مرز و بوم پاس داشته و گرامی بداریم.

سنگر خدمت‌رسانی را باید به مانند دفاع مقدس پاس بداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات آبی، خاکی بدر در اردبیل اظهار داشت: اگر رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ایثارگرانه و بی‌ادعا در صیانت از دستاوردهای انقلاب حضور پیدا کردند امروز نیز وظیفه ماست که در سنگر خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت آنها کوشا باشیم و اجازه ندهیم دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی دچار کوتاهی و قصور شود.

وی تصریح کرد: اگر امروز ما در این سنگر با توان و تلاش مضاعف حاضر شده‌ایم و مدافع ارزش‌های به دست آمده هستیم همه در سایه جانفشانی شهدا و ایثارگرانی است که بی‌ادعا راهی جبهه‌های جنگ شده و در این سنگر ارزشمند حضور پیدا کردند.

بدری یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهدای بدر و شهید والامقام مهدی باکری را گرامیداشت و خاطر نشان کرد:‌ این شهید والامقام که خود از خانواده شهرداری بود با غیرت و همیت واقعی در جبهه‌ها حاضر شد و اجازه نداد لحظه‌ای دستاوردهای انقلاب اسلامی دچار خدشه و یا خلل شود.

شهردار اردبیل به همراه مدیران و مسئولان این مجموعه از بخش‌ها و غرفه‌های مختلف نمایشگاه و مراحل بازآفرینی عملیات آبی، خاکی بدر، از غرفه‌های بسیج شهرداری اردبیل و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل که در محل این نمایشگاه دایر بود، بازدید کردند.

بدری همچنین همزمان با حضور در محل غرفه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی واقع در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، با اهدای لوح تقدیر و یک دستگاه کپسول آتش‌نشانی از داوطلبان آزاد شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل که دوره‌های آموزشی را با موفقیت گذرانده بودند، تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعضای بسیج شهرداری اردبیل به همراه صدیف بدری فرمانده بسیج شهرداری؛ با حضور در محل یادمان شهدای گمنام اردبیل، مقبره شهدای گمنام را زیارت و غبارروبی کردند.

شهردار اردبیل در حاشیه این مراسم با تأکید بر تداوم راه شهیدان و پاسداری از خون شهدای والا مقام اظهار داشت: اقتدار، عزت و پیشرفتی که امروز جامعه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و جهان دارد مرهون خون شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و همچنین درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب است.

بدری افزود: همزمان با دفاع مقدس و در تجلیل از یاد و نام شهدا به اتفاق همکاران مجموعه شهرداری اردبیل در این مکان مقدس گرد هم آمده‌ایم تا با آرمان‌های بر حق امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید بیعت کنیم.

انتهای پیام/62003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول