اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی دشمن‌شکن است

فرمانده سپاه بیجار بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی دشمن‌شکن است و در ترویج آن از تمامی امکانات باید بهره‌مند شد.

فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی دشمن‌شکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سید حسن محمودی ظهر امروز در مراسمی با عنوان محفل ادبی غزل‌های سرخ دفاع که به مناسبت هفته دفاع مقدس در آمفی‌تئاتر مجتمع امیر نظام گروس برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت: امنیت امروز ایران مرهون جانبازی‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و امروز وظیفه ما نشر فرهنگ شهادت و ایثار و ایثارگری است.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس نماد پایمردی ایرانیان غیور است، افزود: هشت سال دفاع مقدس نماد رشادت‌های ایرانیان غیوری است که با ایستادگی و پایمردی در جنگ با دشمن و حق علیه باطل پیروز میدان شدند.

محمودی با بیان این‌که فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی دشمن‌شکن است، تصریح کرد: در ترویج این فرهنگ غنی و ارزشمند از هر طریقی از جمله برگزاری یادواره‌ها و محافل شعر ادبی در خصوص دفاع مقدس نیز می‌توان بهره‌مند شد.

فرمانده سپاه بیجار با بیان این‌که دلاورمردی رزمندگان ایران اسلامی در ایام جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست، گفت: امروزه انقلاب ایران اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان الگویی برای جهانیان است.

وی بر تلاش مسئولان در راستای تبین ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: توجه به ابعاد مقاومت و ایثار و جوانمردی ایرانیان در زمان هشت سال دفاع مقدس و ترویج آن میان جوانان از جمله وظایف مسئولان است که امید می‌رود در این راستا تمامی تلاش و همت خود را به کار گیرند.

فرمانده سپاه بیجار ایام دفاع مقدس را هفته عزت، پایمردی و سربلندی ایرانیان همیشه سربلند عنوان کرد و خواستار توجه بیش از پیش به تبیین ارزش‌های آن در جامعه شد.

در ادامه این محفل ادبی شعرای بیجار گروس اشعار زیبایی در زمینه دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و وصف رشادت‌های شهدا سرودند که از آن جمله پدر شهید هنرمند غلامرضا نریمان بود که با ارائه شعر خود در وصف شهدا این محفل را به اوج معنویت رساند.

انتهی پیام/79015/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول