اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سوسنگرد:

دفاع مقدس پایه‌های نظام و انقلاب را تثبیت کرد

امام جمعه سوسنگرد گفت: رشادت و دلاوری‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس نه تنها اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد بلکه ابهت استکبار را در هم شکست.

دفاع مقدس پایه‌های نظام و انقلاب را تثبیت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، حجت‌الاسلام احمد ساری اصل ظهر امروز در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی متشکل از سپاه، بسیج، تیپ سه ارتش، مرزبانی و همچنین مسئولان ادارات و نهادها که به‌‌مناسبت آخرین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همین ایثار و فداکاری شما بزرگواران بود که توانست ارزش‌های نظام و انقلاب را حفظ و دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کند.

وی افزود: رشادت و دلاوری‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس نه تنها اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد بلکه ابهت استکبار جهانی را نیز در هم شکست به گونه‌ای که امروز سخنان رئیس جمهور در مجمع سازمان ملل نشان داد که جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان از نظر پیشرفت علمی و صنعتی تا چه اندازه متعالی‌ست.

امام جمعه سوسنگرد خطاب به نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امروز باید همه ما شکرگزار این نعمات الهی باشیم و از ارزش‌های انقلاب اسلامی با تداوم مسیر شهدا پاسداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، در پایان این جلسه نماز وحدت با حضور مسئولان و به امامت حجت‌الاسلام احمد ساری اصل برگزار شد و از مسئولان برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول