اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 وزن رده سنی بزرگسالان

برترین نیوکونگ‌فو کاران جام دفاع مقدس در قم معرفی شدند

برترین مردان نیوکونگ‌فو کار قم در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در پیکارهای نیوکونگ‌فو قهرمانی استان قم جام دفاع مقدس معرفی شدند.

برترین نیوکونگ‌فو کاران جام دفاع مقدس در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با عنوان نخستین دوره یادواره شهدای رزمی‌کار قم با حضور چهره‌های مدعی از باشگاه‌های مختلف فعال در نیوکونگ‌فو قم به انجام رسید و سرانجام با معرفی برترین‌ها رسما به کار خود پایان داد.

این دوره از پیکارها در حالی در شهر مقدس قم برگزار شد که رقابت مدعیان کسب عناوین اول تا سوم مشترک در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه ریزی شده بود و سرانجام پرونده این رقابت‌ها با معرفی برترین‌های رده سنی بزرگسالان بسته شد.

شرکت‌کنندگان بزرگسال در مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی استان قم در حالی به رقابت خود در این دوره پایان دادند که جدال آنها برای کسب عناوین برتر در اوزان منهای 52، 56، 60‌65، 70، 75، 80 و به اضافه 90 کیلوگرم برگزار شد.

با پایان این دوره از پیکارها در سالن شهید رضائیان قم و در وزن منهای 52 کیلوگرم محمد صمیمی قهرمان شد در حالی که در وزن منهای 56 کیلوگرم حسن مختاری و محمد سرخابی به دیدار نهایی رسیدند و جدال آنها به نفع مختاری و با قهرمانی وی به پایان رسید در حالی که در این وزن مجید مهاجر و احمد جهانگیری مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در وزن منهای 60 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها مهدی وصالی و صادق امینی دیدار پایانی را به انجام رساندند که برنده این مسابقه وصالی بود تا وی قهرمان شود، ضمن اینکه کامران دیدگاه و مرتضی اصفهانیان در خاتمه رقابت‌های این وزن به مقام سوم مشترک نائل شدند.

در وزن منهای 65 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نیوکونگ فو قهرمانی استان قم سعید طاهریان و محمدرضا عباسی برگزار کننده مسابقه نهایی بودند که سرانجام طاهریان قهرمان شد و در این وزن محمد کردلو و ابوالقاسم احمدی در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در وزن منهای 70 کیلوگرم دیدار نهایی بین سعید پرویزی و بهمن فامیل‌بیات به انجام رسید که فاتح این بازی پرویزی بود و این نیوکونگ‌فوکار قهرمان شد، در این وزن بهمن فامیل‌بیات عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و محمد اسلامی و حامد شرفی‌صفا مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم به ترتیب مجتبی پهلوان‌مهر و صادق امینی قهرمان و نایب قهرمان شدند، در وزن منهای 80 کیلوگرم احمد نصراللهی و محمد باباخانی به مقام‌های اول و دوم دست یافتند و سرانجام در وزن به اضافه 90 کیلوگرم نیز عناوین اول تا سوم مشترک به ترتیب به امیرحسین احمدلو،‌ محمدرضا فتاحی، مهدی دارونه و محمدجواد رضایی ‌همتی رسید تا این رقابت‌ها رسما به کار خود پایان دهد.

انتهای پیام/2258/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول