اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طراح نرم‌افزار جامع دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد

گردآوری 160 وصیت‌نامه شهید در نرم افزار جامع دفاع مقدس خراسان‌جنوبی

طراح نرم‌افزار جامع دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در نرم‌افزار جامع دفاع مقدس به نام وقت وصال(۱)، وصیت‌نامه 80 شهید زن و 80 شهید مرد گردآوری شده است.

گردآوری 160 وصیت‌نامه شهید در نرم افزار جامع دفاع مقدس خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نوید عابدپور ظهر امروز در مراسم رونمایی از چند اثر در حوزه دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار داشت: نرم‌افزار جامع دفاع مقدس خراسان جنوبی دارای امکانات فراوانی برای کسانی که می‌خواهند از این نرم‌افزار استفاه کنند، است.

وی با بیان این‌که این نرم‌افزار با رویکرد دفاع مقدس راه‌اندازی و تهیه شده است، تصریح کرد: این نرم‌افزار دارای چندین قسمت می‌شود.

گردآوری تصاویر دفاع مقدس نرم‌افزار وقت وصال(1) در 3 بخش

طراح نرم‌افزار جامع دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: تصاویر دفاع مقدس در این نرم‌افزار دارای سه بخش بوده که گالری عکس دفاع مقدس خراسان جنوبی، گالری عکس امام و رهبری از جمله این بخش‌ها است.

عابدپور گفت: مجموعه تصویری این نرم‌افزار شامل بخش‌هایی به نام تفحص شهدا، جانبازان، خانواده‌های شهدا و خاطرات شهدا می‌شود.

وی با بیان این‌که در این نرم‌افزار کتاب‌های دفاع مقدس نیز گنجانده شده است، اضافه کرد: در این مورد کتاب‌هایی که در ایران به چاپ رسیده، جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 2 کتاب دفاع مقدس از نویسندگان خراسان جنوبی

طراح نرم‌افزار جامع دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به 2 کتاب خاطرات دفاع مقدس و کتاب ستاره‌های کویر که توسط نویسندگان خراسان جنوبی نوشته شده است، افزود: در این نرم‌افزار این کتاب‌ها جمع‌آوری شده است.

عابدپور با بیان این‌که در بخش مناطق و عملیات نرم‌افزار جامع دفاع مقدس خراسان جنوبی به دو قسمت مناطق جنگی دفاع مقدس و عملیات‌های دفاع مقدس تقسیم شده است، اذعان داشت: تمام عملیات‌های دفاع مقدس در سه صحنه گردآوری شده است.

وی به بخش وصیت‌نامه و آثار دفاع مقدس این نر‌ افزار اشاره و اضافه کرد: دست‌نوشته‌ها، دست‌خط‌ها، دل نوشته‌ها و وصیت‌نامه‌ شهدا در بخش وصیت‌نامه‌ها و آثار دفاع مقدس جمع‌آوری شده است.

گردآوری 31 دست خط از شهدای دفاع مقدس

طراح نرم‌افزار جامع دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در بخش دست نوشته‌ها و دست خط‌ها 31 دست‌خط در این نرم‌افزار گردآوری شده است.

عابدپور خاطر نشان کرد: در بخش وصیت‌نامه شهدای دفاع مقدس این نرم‌افزار وصیت‌نامه 80 شهید زن و 80 شهید مرد گردآوری شده است.

انتهای پیام/69021/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول