اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله حیدری:

امنیت امروز کشور مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است

امام جمعه موقت اهواز گفت: امنیت امروز کشور مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است.

امنیت امروز کشور مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است

آیت‌الله محسن حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس به جوانان منتقل شود

وی در ادامه به راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از این راه‌ها برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور است زیرا این کار‌ها در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به کسانی که آن دوران را ندیده‌اند موثر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نوشتن کتاب را یکی دیگر از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان عنوان کرد و افزود: باید خاطرات شهدا و رزمندگان نوشته شود و در اختیار نسل جدید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از طریق رسانه، سایت‌ها و اینترنت می‌توانیم فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان منتقل کنیم خاطر نشان کرد: یکی از ضروریات جامعه امروز ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: ایام دفاع مقدس به یادماندنی‌ترین دوران برای ملت رشید ایران اسلامی است.

این روحانی خوزستانی در ادامه فرهنگ دفاع مقدس را بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد: باید این فرهنگ به نسل‌های جدید منتقل شود.

استاد حوزه علمیه اهواز دفاع مقدس را شجره طیبه توصیف کرد و افزود: این شجره طیبه از ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و اندیشه امام نشات گرفته است.

وی بیان کرد: شهدای ما توانستند در دوران دفاع مقدس، سرزمین ایران را از دست دشمنان آزاد کنند که این کار در نوع خود بی‌نظیر است.

به گفته حیدری، در قرن‌های اخیر هرگاه جنگی بر علیه ایران صورت گرفت بخشی از آن جدا شد و تا کنون نیز به سرزمین ما ملحق نشده است.

امام جمعه موقت اهواز متذکر شد: در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس که هشت سال به طول انجامید بر خلاف جنگ‌های دیگر، حتی یک وجب از خاک ما جدا نشد.

وی در ادامه به دست آوردهای دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: یکی از این دستاورد‌ها امنیتی است که ما امروز داریم و دور هم جمع شدیم تا حماسه سازی‌های دفاع مقدس را گرامی بداریم.

انتهای پیام/72010/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول