اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

یک‌هزار و 504 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال‌جاری یک‌هزار و 504 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان زنجان صورت گرفته است.

یک‌هزار و 504 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان زنجان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در این مدت 22 واحد صنعتی در استان زنجان به بهره‌برداری رسیده‌اند که زمینه اشتغالزایی برای 384 نفر را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در استان زنجان هزار و 141 واحد صنعتی در حال فعالیت است، تصریح کرد:‌ تاکنون بالغ بر 22 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سطح استان صورت گرفته و زمینه اشتغالزایی برای 33 هزار نفر را فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد:‌ 729 واحد صنعتی در شهرستان زنجان، 225 واحد در شهرستان ابهر و مابقی در سایر شهرستان‌های استان مستقر می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون بیشتر واحدهای موجود در استان به ترتیب در زمینه‌های محصولات کانی غیر فلزی،‌ محصولات غذایی و آشامیدنی،‌ ساخت فلزات اساسی و ساخت مواد و محصولات شیمیایی فعالیت می‌کنند.

معصومی در ادامه از صدور 352 مورد جواز تاسیس در نیمه نخست سال در استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: با راه‌اندازی این واحدها پیش‌بینی می‌گردد بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان صورت پذیرد.

وی یادآور شد:‌ با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغالزایی برای 9 هزار و 270 نفر در استان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از صدور 16 طرح توسعه در این مدت در استان خبر داد و افزود: سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر هزار میلیارد ریال است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از هزار و 653 طرح در دست اجرا در استان، 988 مورد در شهرستان زنجان و 333 مورد در شهرستان ابهر و مابقی در سایر شهرستان‌ها در حال راه‌اندازی است.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول