اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تصویب برای پرداخت از صندوق توسعه ملی

‌‌700 میلیارد ریال ‌به صنعت کهگیلویه و بویراحمد تزریق می‌شود

رئیس سازمان صنایع استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تصویب برای پرداخت از صندوق توسعه ملی، 700 میلیارد ریال با تدبیر دولت به صنعت کهگیلویه و بویراحمد تزریق می‌شود.

‌‌700 میلیارد ریال ‌به صنعت کهگیلویه و بویراحمد تزریق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفع مشکلات واحدهای صنعتی دغدغه اصلی مسؤلان کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی یکسال اخیر دغدغه اصلی مسئولان صنعت استان، حل مشکلات واحدهای صنعتی و برگشت واحدهای راکد جهت قرار گرفتن در عرصه تولید بوده است.

دیودیده گفت: طی یک سال اخیر 10 واحد راکد و غیر فعال صنعتی به همت و تلاش مستمر سازمان صنعت و معدن و نیز صاحبان این صنایع به چرخه تولید و فعالیت برگشته‌اند و این را نشان از خواست و دغدغه مسئولان صنعت استان است.

وی افزود: یکی از عوامل اصلی در رشد، شکوفایی و توسعه هر منطقه ظرفیت صنعتی و معدنی است و کهگیلویه و بویراحمد با داشتن این ظرفیت‌ها و تلاشی همه جانبه به جایگاه واقعی خود در این عرصه خواهد رسید.

این مسئول یکی از دغدغه‌های اصلی خود را رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان دانست و افزود: بالغ بر 700 میلیارد ریال برای واحدهای صنعتی مشکل‌دار استان در کارگروه استانی صندوق توسعه ملی تصویب و در جهت طی مراحل کار و استفاده از این منابع تسهیلاتی به صندوق توسعه ملی معرفی شد و رایزنی‌ها و جلسات متعددی در این زمینه در وزارت خانه صورت گرفته است.

دیودیده در ادامه به حضور مداوم و بازدیدهای مستمر خود از واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و افزود: تک تک مشکلات این واحدها را بررسی و تمهیدات و راهکارهای لازم جهت رفع آن‌ها اندیشیده شده است.

وی بانک‌ها را بسیار راغب جهت سرمایه‌گذاری در صنعت استان دانست و افزود: در جلساتی که با مدیران بانک‌های استان برگزار شد رایزنی‌های فراوانی در جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی صورت گرفته است.

این مسئول، عمده مشکلات واحدهای صنعتی استان را دریافت تسهیلات بدهی و معوقات بانکی دانست و  این را عاملی مهم در عدم پرداخت تسهیلات به واحدهای بدهکار معرفی کرد.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که بالغ بر 700 واحد صنعتی در استان وجود دارد اولویت کاری خود را کمک به فعالیت آن دسته از صنعتگران واقعی دانست که در هر حالتی کار و تولید را رها نکرده و به فکر خدمت به استان و کشور خود هستند‌.

وی در پایان مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرای استان در بخش صنعت و معدن را کارخانه سیمان مارگون، پتروشیمی گچساران، کارخانه آجر دهدشت، فسفات چرام و نیروگاه سیکل ترکیبی دانست.

انتهای پیام/2571/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول