اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

‌اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش صنعت ‌کشور است/توطئه‌ها با شکست مواجه می‌شود

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ‌اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش صنعت امروز کشور است و ما به وسیله آن از تمامی فشارها و تحریم‌ها عبور خواهیم کرد.

‌اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش صنعت ‌کشور است/توطئه‌ها با شکست مواجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش ظهر امروز در همایش بزرگداشت شهدای کارگری شرکت نیرو محرکه که با حضور حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه الوند، حجت‌الاسلام علی مصائبی نماینده ولی فقیه سپاه البرز، داوود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه البرز و تعدادی از اعضای شورای شهر قزوین و الوند برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش صنعت امروز کشور است و ما به وسیله آن از تمامی فشارها و تحریم‌ها عبور خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی پایه و اساس تحقق حماسه اقتصادی است که به عنوان نام‌گذاری سال 92 در نظر گرفته شده است و این مورد همان توجه به بومی سازی تولید و ایجاد فناوری‌های نوین در داخل کشور است.

آبنوش خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به این معنا نیست که اگر ما توانایی تولید تمامی تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل کشور به دست آوردیم هیچ گونه تبادلاتی با خارج از کشور نداشته باشیم.

وی ادامه داد: باید بدون انجام حتی معامله‌ای منفعلانه عمل کنیم بلکه این مسئله به معنی آن است که در صورت وجود فناوری تولید تجهیزات بومی مورد نیاز در کشور اگر روزی توسط معاندین نظام مورد بی رحمی قرار گرفته و تحریم شدیم در تهیه آن با مشکل مواجه نشویم.

وی خطاب به کارکنان شرکت نیرو محرکه گفت: شما خط مقدم مقابله با تحریم‌ها و فشارهای دشمنان بر صنعت خودروساز کشور هستید چراکه شما تولید کننده مواد اولیه و تجهیزات صنعت خودرو سازی هستید و اگر در این زمینه با مشکل مواجه باشیم عملا تولید خودرو متوقف خواهد شد که این امر با همت شما کارگران بسیجی و انقلابی که برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می کنید هیچ گاه پیش نخواهد آمد.

فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین گفت: تمامی مجموعه‌های صنعتی و تولیدی و کارپردازان کشور تلاش کنند تا با تکیه بر توانایی‌های بومی و دانشمندان و پژوهشگران دانشگاهی داخل کشور بتوان با ایجاد حلقه ارتباطی دانشگاه و صنعت تولید کشور همراه با ایجاد فناوری‌های جدید در راستای بومی سازی تولیدات صنعتی گام بزرگی برداشت.

وی یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه ما در عصر امروز حفظ وحدت و اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است و باید از ایجاد اختلافات قومی در کشور جلوگیری کرد چراکه دشمن صهیونیستی با کمک تکفیری‌ها و مفتی‌های وهابیت به دنبال نفوذ در کشور و ایجاد اختلاف قومی در قشرهای پایین جامعه و ایجاد اختلافات سیاسی در مراتب بالای نظام اسلامی است.

وی در خاتمه تأکید کرد: اما این توطئه‌ها هم به زودی با شکست مواجه خواهد شد چراکه رهبری معظم انقلاب مدار وحدت در کشور هستند.

انتهای پیام/77008/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول