اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

تأمین اعتبار جاده دسترسی شهرک صنعتی جمشیدآباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تأمین اعتبار جاده دسترسی شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل خبر داد.

تأمین اعتبار جاده دسترسی شهرک صنعتی جمشیدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در جمع صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در جلسه انتخابات شرکت خدماتی شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل، گفت: برگزاری انتخابات و تشکیل شرکت خدماتی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی است و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید به صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک واگذار شود.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه حمایتی دولت به حل مشکل LC و قراردادهای تجاری که امروز دغدغه تولیدکنندگان، صنعتگران و تجار است و همچنین برطرف کردن موانع و بروکراسی اداری در گمرک و تأکید دولت مبنی بر توجه و اولویت حمایت از واحدهای بهره‌بردار غیرفعال و واحدهای نیمه‌تمام راکد در برنامه‌های کوتاه مدت شاهد حضور بیشتر فعالان اقتصادی در صنعت و تولید خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: شهرک صنعتی جمشیدآباد می‌تواند یک نقطه عطفی در سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال برای شهرستان آمل باشد.

وی ابراز داشت: امروز همه پروژه‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود از منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین اعتبار و هزینه شده است.

وفایی‌نژاد متذکر شد: با تکمیل راه دسترسی شهرک صنعتی جمشیدآباد به جاده ارتباطی شاهد یک حرکت جدید در بحث راه‌های ارتباطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهیم بود که در برطرف شدن موانع تولید و صنعت و عبور و مرور مدیران و کارگران واحدهای صنعتی نقش کلیدی خواهد داشت.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه با برگزاری انتخابات و شمارش آرا، پنج نفر از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل و یک نفر نیز به عنوان بازرس شرکت خدماتی شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل انتخاب شدند.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول