اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت در شیراز خبر داد.

برپایی نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، سید هادی خادم با بیان اینکه این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها در حوزه صنعت نفت کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، نمایشگاه بین‌المللی صنعت و ماشین‌آلات و نیز نمایشگاه بهداشت ایمنی و محیط زیست صنعت نفت نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس در سه سالن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز برگزار می‌شود، افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه این شرکت از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان استان معین در برگزاری این نمایشگاه و نیز دعوت از صنایع شاخص مستقر در شهرک‌های صنعتی برای حضور در این نمایشگاه‌ها انتخاب شده است، گفت: با توجه به این موضوع، همزمان با فعالیت شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس، فراخوان دعوت از صنایع شاخص کشور برای حضور در این نمایشگاه انجام و مذاکراتی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با صنایع مرتبط در سراسر کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: برای حضور صنایع استان فارس در این نمایشگاه‌ها مشوق‌هایی در نظر گرفته شده و به آن‌ها 20 درصد تخفیف داده می‌شود.

خادم اضافه کرد: تخفیف در هزینه‌های اسکان در هتل‌های طرف قرارداد شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، برگزاری تور تفریحی و نیز پذیرایی در ساعات برگزاری نمایشگاه، از جمله مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حضور صنایع سایر استان‌های کشور در این نمایشگاه است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه گفت: با توجه به جایگاه ویژه فارس در بخش صنعت نفت و وجود واحدهای مطرح و شاخص سازنده تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی کشور، در این استان، برگزاری این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی را برای صاحبان صنایع برای ارائه توانمندی‌های خود و نیز مجموعه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت به منظور شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود فراهم می‌کند.

خادم تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی، این نمایشگاه‌ها 28 مهر تا اول آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شوند.

وی از صنایع زیرمجموعه‌های مرتبط با صنعت نفت و گاز و پتروشیمی برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد.

انتهای پیام/2448/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول