اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پذیرش دانشجو در 3 رشته صورت گرفت

راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهارت جیرفت

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهارت جیرفت گفت: دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهارت جیرفت با پذیرش 90 دانشجو در سه رشته راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهارت جیرفت

سعیده شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهارت جیرفت در سه رشته مکانیک خودرو، جوشکاری و برق ساختمان پذیرش دارد و در حال حاضر 90 دانشجو ثبت‌نام کردند.

وی افزود: در نظر داریم برای بهمن ماه سال جاری هفت رشته دیگر به رشته‌های این دانشگاه اضافه شود که شامل رشته‌های کامپیوتر، کشاورزی، طراحی لباس و مدیریت امور دفتری برای بانوان و رشته‌های عمران، گازرسانی و برق برای مردان است.

شریفی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند از پایان آذر ماه سال جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند، بیان داشت: تمام رشته‌های دانشگاه مهارتی است و همین امر موجب برتری این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌ها در جنوب کرمان شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهارت جیرفت تصریح کرد: دانشجویان بعد از دریافت مدرک از این دانشگاه از نظر عملی و مهارتی کامل هستند و می‌توانند خیلی سریع جذب بازار کار شوند.

شریفی عنوان کرد: با توجه به نیاز شهرستان به این رشته‌ها، رشته جوشکاری و طراحی لباس را برای نخستین‌بار در شهرستان جیرفت راه‌اندازی و با استقبال بسیار خوب دانشجویان بومی روبه‌رو شد.

وی هدف از تاسیس این دانشگاه را توسعه نظام آموزش مهارت و کمک به اشتغال پایدار اعلام کرد و افزود: تمام دانشجویان این دانشگاه بعد از فارغ‌التحصیلی می‌توانند جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/2655/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول