اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد

همسویی علم و عمل دانشجویان با اهداف شهدا

رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علم و عمل ما باید در راستای ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران باشد.

همسویی علم و عمل دانشجویان با اهداف شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا رضایی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دبیرستان دخترانه سما همدان اظهار کرد: برای داشتن آینده‌ای بهتر باید از امروز تلاش کنیم که این امر با داشتن هدف‌های واقعی در زندگی محقق می‌شود.

 وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با جانفشانی‌ها خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز وظیفه خطیر ما این است که علم و عمل ما در راستای همان ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها باشد.

رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش در تمام کشورهای پیشرفته زیربنای توسعه است، ادامه داد: اگر آموزش و پرورش یک کشور موفق شود، می‌توان اعتماد یافت که آینده آن کشور تضمین شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اتفاق‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس سازمان سماست که توانسته کمک شایانی به وزارت آموزش و پروش کند.

رضایی با بیان اینکه این مدارس از کیفیت خوب آموزشی بهره می‌برند، یادآور شد: این مایه مباهات و افتخار خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزگترین مجموعه آموزشی حضوری در جهان است.

انتهای پیام/89003/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول