اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور استاندار سمنان

بیش از 5 هزار دانشجوی جدید دانشگاه سمنان تحصیل خود را آغاز کردند

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه سمنان با حضور استاندار سمنان و مسئولان استان سمنان در تالار امیر کبیر این دانشگاه برگزار شد.

بیش از 5 هزار دانشجوی جدید دانشگاه سمنان تحصیل خود را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندار سمنان و رئیس و معاونان دانشگاه سمنان هم حضور داشتند، سال تحصیلی جدید این دانشگاه با اهدای تندیس دانشگاه مادر استان سمنان توسط استاندار سمنان به دانشجوی جدیدالورود دانشگاه سمنان، حسام طیبی، فرزند جانباز 70 درصد آغاز شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این مراسم توجه به قانون و مقررات دانشگاه و توجه به علم‌‏آموزی و رعایت شئونات و ارزش‏‌های اجتماعی جامعه را از سوی دانشجویان تازه وارد خواستار شد و گفت: دانشجویان باید از همه پتانسیل‏‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه در جهت علم‏‌آموزی استفاده کنند.

حجت‌‏الاسلام حسین ذوالفقاری‏لقب افزود: دانشجویان می‏توانند شرکت در برنامه‏‌ها و فعالیت‏‌های فرهنگی دانشگاه که بسیار گسترده و متنوع است را برای اوقات فراغت خود انتخاب کنند.

هم‏زمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از پنج هزار دانشجوی جدید در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی خود را در دانشگاه سمنان آغاز کردند.

همچنین پخش کلیپ با موضوع شهید گمنام، معرفی دانشگاه سمنان و نشست اطلاع‏‌رسانی با حضور معاونان دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی و آموزشی از دیگر برنامه‌‏های این مراسم بود.

این مراسم توسط ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول