اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی نیشابور اعلام کرد

اسکان 1200 دانشجو در 15 خوابگاه/ تحصیل 10 هزار دانشجوی غیربومی در نیشابور

رئیس اداره میراث فرهنگی نیشابور با اشاره به حضور بیش از 10 هزار دانشجوی غیربومی در این شهرستان گفت: بیش از 1200 دانشجو در 15 خوابگاه غیر دولتی که توسط این اداره کل ساماندهی شده‌ اسکان داده شده‌اند.

اسکان 1200 دانشجو در 15 خوابگاه/ تحصیل 10 هزار دانشجوی غیربومی در نیشابور

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، اسماعیل اعتمادی در کارگاه آموزشی سرپرستان و مدیران خوابگاه‌های دانشجویی خودگردان این شهرستان با اشاره به اینکه بیش از 1200 دانشجو در 15 خوابگاه غیر دولتی که توسط این اداره کل ساماندهی شده‌ اسکان داده شده‌اند، خواستار توجه جدی به افزایش کمی و کیفی خوابگاه‌های غیردولتی و اهتمام سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به این امر شد.

اعتمادی افزود‌: حضور بیش از 10 هزار دانشجوی غیربومی در این شهرستان ظرفیت خوبی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور نیز در این کارگاه آموزشی خواستار فنی کردن اوقات فراغت دانشجویان در زمان حضور در خوابگاه‌های دانشجویی شد و خوابگاه های غیردولتی که تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی اداره می شوند را در زمینه کاهش مشکلات و فشارهای مالی و روحی به دانشجویان به دلیل رفع مشکل اقامتی دانشجویان غیربومی تاثیرگذار و مهم دانست.

گفتنی است هشدار در مورد انواع مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان، هشدارهای امنیتی نیروی انتظامی، روانشناسی شخصیت، توجه به بهداشت محیط  و ضرورت بیمه کردن خوابگاه برای جبران خسارات هنگام سوانح از مهم‌ترین مباحث آموزشی در این کارگاه بود.

انتهای پیام/2202/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول