اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ارائه خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به 15 هزار دانشجو و دانش‌آموز

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به بیش از 15 هزار دانش‌آموز و دانشجو در استان خبر داد.

ارائه خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به 15 هزار دانشجو و دانش‌آموز

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کمیته امداد استان به 11 هزار و 710 دانش‌آموز و چهار هزار و 103 دانشجو خدمات ارائه می‌دهد.

فرهادی با اشاره به این‌که کمیته امداد با توجه به محرومیت حاکم بر استان خارج از این آمار به دانش‌آموزان و دانشجویانی که با مشکلات مالی مواجه هستند کمک‌های مالی و موردی می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان کمیته امداد در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد در بسترسازی برای ایجاد فرصت‌های یکسان آموزشی برای دانش‌آموزان در  مناطق مختلف استان بیان داشت: با تکیه بر چنین طرح‌هایی می‌توان به شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در گوشه و کنار استان به خصوص در مناطق دور افتاده امیدوار بود.

انتهای پیام/82008/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول