اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی مطرح کرد

کمبود آب شرب سالم و ضعف امکانات بهداشتی در مدارس بندر نخل‌ تقی

رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی از کمبود آب شرب سالم و ضعف امکانات بهداشتی در مدارس بندر نخل ‌تقی انتقاد کرد.

کمبود آب شرب سالم و ضعف امکانات بهداشتی در مدارس بندر نخل‌ تقی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بوهندی نجفی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: متأسفانه در سال گذشته شاهد افت تحصیلی شهر نخل ‌تقی بودیم که نباید تکرار شود.

وی افزود: شورای اسلامی و شهرداری نخل تقی هزینه‌های زیادی را در شورای آموزش متقبل شدند و همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده و خواهند بود اما متأسفانه در سال گذشته شاهد افت تحصیلی و به نوعی فاجعه تحصیلی در کل شهرستان بودیم.

نجفی خاطرنشان کرد: اگر قرار بر این باشد که سرمایه‌گذاری صورت گرفته شود باید در راستای تقویت و کسب مدارج بالای تحصیلی باشد نه اینکه پسرفتی حاصل شود و تمامی این مشکلات در حیطه آموزش و پرورش باید توسط کارشناسان مجرب آسیب‌شناسی شود تا از این به بعد، دانش‌آموزان کل شهرستان با افت تحصیلی مواجه نشوند.

رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی در ادامه به مشکلات موجود در مدارس نخل تقی اشاره کرد و ابراز داشت: متأسفانه در آغاز سال تحصیلی جدید تمامی مدارس شهر نخل تقی با مشکلات عدیده‌ای نظیر کمبود آب آشامیدنی و امکانات بهداشتی مواجه هستند که از مسئولین تقاضا داریم نسبت به رفع مشکلات مدارس قبل از آغاز تحصیلی اقدام کنند تا دانش‌آموزان ما بدون نگرانی و هیچ دغدغه‌ای به تحصیل خود ادامه دهند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که در سال تحصیلی جدید شاهد ارتقای بار علمی دانش‌آموزان و متعاقب آن کسب رتبه عالی در کل استان باشیم.

رئیس شورای اسلامی نخل تقی گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید به آموزش و پرورش کمک کنند تا شاهد بهبود وضعیت تحصیلی و افزایش امکانات در مدارس باشیم و دانش‌آموزان روز به روز قله‌های بزرگ علم و دانش را فتح کنند.

انتهای پیام/2451/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول