اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تأکید کرد

لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات آب شرب روستاهای خرم‌دره

فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکل آب شرب روستائیان تأکید کرد.

لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات آب شرب روستاهای خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات روستای قلعه حسینیه با اشاره به مشکل آب شرب این روستا بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع هر چه سریع‌تر این مشکل شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به حضور مسئولان در روستاها و بررسی مشکلات مردم اظهار داشت: مسئولان باید با تمام توان در مسیر رفع مشکلات روستاها گام بردارند.

وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به مناطق محروم رسیده است، عنوان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسئولان باید با همت و کار مضاعف در مسیر رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

نوری‌پور با تأکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، متذکر شد: باید این حماسه‌ها را گرامی داشته و‌ به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی شده و ماندگار شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه یکی از توفیق‌های نظام جمهوری اسلامی حضور مسئولان در بین مردم و احصاء مشکلات است، گفت: از روستائیان خواهانیم که مسئولان را در رفع مشکلات روستاها یاری کنند.

رفع مشکل آب شرب روستای قلعه حسینیه، احداث خانه بهداشت، گذرگاه راه آهن و آسفالت راه ورودی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/73002/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول