اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفار گیلان:

بیش از 60 هزار مترمکعب آب شرب در روستاهای گیلان توزیع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از توزیع 60 هزار و 912 مترمکعب آب شرب، سالم و بهداشتی در بین روستاییان 53 روستای این استان خبر داد.

بیش از 60 هزار مترمکعب آب شرب در روستاهای گیلان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی فرامینی عصر امروز در جلسه شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: 27 سال قبل در یک جنگ نابرابر کشور عراق و حامیانش با تمام قوا به ایران اسلامی حمله کردند اما تلاش‌های آنها برای نابودی این انقلاب نوپا بی‌اثر بود.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی نتایج و آثار بسیاری داشته که اهل عمل و تفکر باید آنها را به نسل جدید منتقل کنند، گفت: عراق مفتضحانه و قطعنامه صلح را قبول کرد.

این مسئول، حضور مردم در جبهه‌های حق علیه باطل را داوطلبانه دانست و افزود: این رشادت‌ها به مثابه یک حماسه بود.

وی با اشاره به وضعیت آب‌رسانی این شرکت در نیمه نخست امسال، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 60 هزار و 912 متر مکعب آب آشامیدنی در 53 روستای استان توزیع شد.

فرامینی اضافه کرد: این میزان آب شرب توسط تانکرهای آب‌رسانی سیار در پنج هزار و 442 سرویس در بین 31 هزار و 728 نفر در قالب هفت هزار و 960 خانوار انجام شده است.

به گفته وی، توزیع آب آشامیدنی مناسب و بهداشتی در شهرستان‌های لنگرود، لاهیجان، رودسر، سیاهکل، املش و رودبار صورت گرفته است.

مدیر عامل آبفار گیلان، یادآور شد: اکنون 890 هزار نفر در یک‌هزار و 713 روستای گیلان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی از واگذاری 60 فقره انشعاب جدید آب شرب به روستاییان در سال جاری خبر داد و متذکر شد: مبلغ 180 میلیون ریال بابت مطالبات معوقه و جاری مشترکان در این شهرستان وصول شد.

به گفته فرامینی، بیش از 18 هزار و 149 مشترک مسکونی، تجاری و عمومی صومعه‌سرا زیر پوشش شبکه آب‌رسانی قرار دارند.

انتهای پیام/2300/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول