اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شانزدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمان:

6700 رزمنده ادوات لشکر 41 ثارالله شناسایی شدند

دبیر شانزدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمان گفت: 6 هزار و 700 نفر از رزمندگان گردان ادوات لشکر 41 ثارالله استان کرمان شناسایی شده‌اند و آمار شهدای این گردان 380 شهید است.

6700 رزمنده ادوات لشکر 41 ثارالله شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین افشارمنش پیش از ظهر امروز در آیین کنگره شهدای استان کرمان یادواره شهدای ادوات لشکر 41 ثارالله اظهار داشت: حدود یک و نیم سال قبل یادواره شهدای ادوات در استان کرمان کلید خورد و از نظرات سرلشکر قاسم سلیمانی هم در مورد این یادواره بهره بردیم.

وی ابراز داشت: با تشکیل ستاد یادواره شهدای ادوات کرمان در شهرستان‌های تابعه استان کرمان تبلیغ و فراخوان برای جمع‌آوری لیست رزمندگان و شهدای ادوات لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس از طریق استفاده از مدارک و سایر رزمندگان ادوات انجام شد.

افشارمنش عنوان کرد: 6 هزار و 700 نفر از رزمندگان گردان ادوات لشکر 41 ثارالله استان کرمان شناسایی شده‌اند و آمار شهدای این گردان 380 شهید است.

وی افزود: گردهمایی گردان ادوات لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس با حضور 450 نفر از رزمندگان این گردان در کرمان برگزار شده است.

وی از کتاب شهدای ادوات در دو جلد و کتاب گنجینه خاطرات شهید «حسین صادقی» فرمانده گردان ادوات لشکر 41 ثارالله خبر داد.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های آتی ستاد یادواره شهدای ادوات کرمان تصریح کرد: بازکاوی شخصیت شهید «مهدی زندی‌نیا» فرمانده تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله در شهرستان سیرجان در نیمه دوم سال جاری با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و گردهمایی رزمندگان سیستان و بلوچستان با هدف شناسایی رزمندگان ادوات در دوران دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/80019/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول