اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خبر داد

افتتاح 65 پروژه عمرانی سپاه قزوین در هفته بسیج

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از افتتاح 65 پروژه عمرانی شامل سالن‌های 9 دی و سوله‌های چند منظوره صالحین در هفته بسیج در آذر ماه امسال خبر داد.

افتتاح 65 پروژه عمرانی سپاه قزوین در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در حاشیه افتتاح سالن بزرگ 9 دی شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج با یک رویکرد همه‌جانبه در راستای اهداف متعالی خود پروژه‌هایی را در سطح استان قزوین آغاز کرده است.

وی افزود: در استان قزوین احساس می‌شد که با کمبود سالن‌ و سوله‌ مواجه هستیم و دورترین نقاط استان قزوین از وجود این اماکن محروم بودند.

این مسئول ادامه داد: البته در احداث سالن‌ها و سوله‌ها، آمار جمعیتی نیز جزو پارامترهایی است که در نظر گرفته می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: سالن‌ها و سوله‌هایی که احداث می‌شود، چند منظوره هستند و می‌توان علاوه بر برگزاری مراسم و تجمعات بزرگ، انواع بازی‌ها و رشته‌های ورزشی را در آنها انجام داد.

آبنوش خاطرنشان کرد: سالن‌ها و سوله‌ها به نحوی از سوی مهندسان جوان سپاه طراحی و احداث می‌شوند که قابل استفاده برای بانوان و آقایان هستند و می‌توان استفاده بهینه و لازم را از آنها برد.

وی اضافه کرد: سالن‌ها و سوله‌های ورزشی با رویکرد فرهنگی، ورزشی و تربیتی و با تفکر بسیجی احداث می‌شود که تقویت روح و جسم را به همراه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: طی چهار سال اخیر حوزه‌ها، سالن‌ها و سوله‌های متعددی با 40 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان آبیک احداث شده و در حال ساخت بوده که برای تکمیل برخی از این پروژه‌ها 10 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: اماکن مذکور در شهرستان آبیک با مساعدت و مشارکت مردم، رده‌ها، رسته‌ها و فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی این شهر احداث شده است.

آبنوش از قول مساعد سازمان بسیج برای احداث چهار استخر در استان قزوین خبر داد و افزود: سازمان بسیج قول داده که نیمی از اعتبار پروژه استخر را بر عهده خواهد گرفت؛ این در حالی است که نیم دیگر اعتبارات باید از سوی مسئولان شهرستان‌ها اختصاص یابد.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان آوج و بویین‌ زهرا پای کار آمده‌اند و قرار است دو استخر در این شهرستان‌ها احداث شود؛ این در حالی است که در نظر داریم در شهرستان آبیک به دلیل کمبود استخر و نیاز مبرم مردم، یک استخر احداث شود.

این مسئول اضافه کرد: اگر مسئولان شهرستان آبیک همت به خرج دهند و میزان سهم آورده خود را اعلام کنند به مردم شهرستان آبیک قول می‌دهیم که به زودی کلنگ احداث این استخر به زمین زده شود، در زمین شش هکتاری سپاه فضای لازم برای احداث استخر وجود دارد و مشکل زمین در این خصوص نداریم.

‌فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: مهندسان جوان و متخصص سپاه نسبت به احداث پروژه‌های عمرانی با توجه به داشتن تفکر بسیجی و روحیه جهادی در کمترین زمان ممکن و با سرعت بالا اقدام می‌کنند تا مردم در اسرع وقت از این اماکن استفاده کنند.

انتهای پیام/77006/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول