اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌ 900 میلیون‌ ریال

شرکت تولید و توزیع مواد شوینده کوهبنان افتتاح شد

شرکت تولید و توزیع مواد شوینده نخ جیر در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

شرکت تولید و توزیع مواد شوینده کوهبنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان عصر امروز شرکت تولید و توزیع مواد شوینده نخ جیر کوهبنان با حضور فرماندار، مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان افتتاح شد.

منصور متقی، فرماندار کوهبنان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت دولتمردان در جای جای کشور کارهای کوچک و بزرگ اقتصادی در حال انجام است.

وی بیان داشت: با توجه به موقعیت کوهبنان در راستای راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و مشاغل خانگی تاکنون اقداماتی صورت گرفته و چند کارگاه رشته‌بری، تولید عرقیجات، ترشیجات و مراکز پرورش کبک، بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ به همت افراد متعهد و حمایت بانک‌های عامل راه‌اندازی شده‌اند.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: با راه‌اندازی این صنایع کوچک تعدادی از افراد به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شده‌اند و از طرفی تولید مازاد این مراکز پس از بسته‌بندی به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار صادر می‌شوند.

متقی تصریح کرد: تنها راه نجات کوهبنان و کاهش بیکاری این شهرستان و جلوگیری از مهاجرت جوانان جویای کار به نقاط همجوار راه‌اندازی و تقویت مراکز شبیه است که امیدواریم در این راستا گام‌های مؤثرتری برداشته شود‌.

وی ابراز داشت: کمیته امداد و بهزیستی کوهبنان تاکنون با پرداخت وام‌های زودبازده و اشتغال‌زایی ‌گام‌های مهمی برای اشتغال خانگی برداشته‌اند و با راه‌اندازی کارگاه‌های قالیبافی در راستای اشتغال‌زایی موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند.

محسن امیری، مدیر شرکت تولید و توزیع مواد شوینده نخ جیر‌ کوهبنان گفت‌: این شرکت با هزینه‌ای بالغ بر 900 میلیون‌ ریال شامل 400 میلیون ‌ریال تسهیلات ‌صندوق توسعه و تعاون احداث شده است.

وی ابراز داشت: در این تولیدی که روزانه 4 هزار عدد از انواع  شوینده‌های کبریتی‌، خورشیدی‌، سیمی‌، اسکاج‌، سیم فر و  شطرنجی را ‌تولید می‌کند، هم‌اکنون 11 نفر به صورت مستقیم ‌مشغول به فعالیت هستند.

مدیر شرکت تولید و توزیع مواد شوینده نخ جیر‌ کوهبنان در پایان اذعان کرد: در صورت افزایش محیط کارگاه تا سقف 25 نفر به طور مستقیم و در مجموع 30 ‌نفر به طور غیر‌مستقیم مشغول به کار می‌شوند که 95 درصد از محصولات این تولیدی به تهران‌، کرمان ‌و سایر استان‌های همجوار صادر می‌شود.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول