اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حوزه علمیه امام صادق (ع) سیرجان افتتاح شد

حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق (ع) شهرستان سیرجان افتتاح شد.

حوزه علمیه امام صادق (ع) سیرجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، طی مراسمی بعد از ظهر امروز حوزه علمیه سفیران هدایت با نام امام صادق (ع) در سیرجان با حضور امام جمعه، فرماندار و روحانیان افتتاح شد.

مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق (ع) شهرستان سیرجان گفت: در سال نخست 18 نفر این حوزه علمیه مشغول به تحصیل طلبگی شده که پس از پنج سال تحصیل مدرک کارشناسی را دریافت می‌کنند و کلاس‌های آنها در زمینه آموزشی، مهارتی و اخلاقی تربیتی است.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارجمند با اشاره به نیاز جامعه به طلاب علوم دینی ابراز داشت: این طلاب دوره آموزشی را برای حضور در همه مناطق می‌بینند و علم‌محوری و کاربردی بودن آموزش‌ها از اصول آموزش برای سفیران هدایت است.

همچنین در این مراسم امام جمعه سیرجان جامعه به ویژه نسل جوان را نیازمند حضور سفیران هدایت برای حفظ ارزش‌ها و مسائل دینی دانست و رسالت حوزه‌های علمیه را جذب بیشتر جوانان و واجدان شرایط برای آموزش عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی افزود: بیش از 90 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران سیرجان مشغول تحصیل هستند و با اتمام ساخت حوزه علمیه سیرجان ظرفیت پذیرش دو برابر می‌شود.

انتهای پیام/80015/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول