اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 11 روز

داوران قمی به دوره آموزشی کانون مربیان فوتبال در پرتغال اعزام می‌شوند

داوران فوتبال استان قم در صورت برخورداری از شرایط لازم به دوره آموزشی کانون مربیان فوتبال در کشور پرتغال اعزام می‌شوند.

داوران قمی به دوره آموزشی کانون مربیان فوتبال در پرتغال اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با اینکه فوتبال قم در 2 دهه اخیر نتوانسته است در سطح اول فوتبال کشور آنچنان که باید و شاید درخشش قابل توجهی داشته باشد اما داوران فوتبال و فوتسال قم حضور بسیار خوب و پررنگی در بالاترین سطح فوتبال و فوتسال کشور داشته‌اند.

قم در رشته فوتبال یکی از خوشنام‌ترین کمک داوران بین‌المللی فوتبال کشورمان یعنی حسین نجاتی را دارد و در حال حاضر نیز علی صفایی به عنوان یک داور تحصیل‌کرده و با دانش در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشور یعنی لیگ برتر سوت می‌زند.

از سوی دیگر در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز شاهد قضاوت داوری همچون حمید طیب طاهری به عنوان یکی از داوران با استعداد و با دانش فوتسال قم هستیم و در گذشته نیز چهره‌هایی همچون محمد فرجی و جواد وحیدی‌فر در بالاترین سطح فوتسال باشگاهی کشور یعنی لیگ برتر سوت زده‌اند.

اکنون که کانون مربیان فوتبال کشورمان قصد دارد با همکاری اتحادیه‌ باشگاه‌های فوتبال کشور و بخش خصوصی یعنی باشگاه شن‌سا ساوه مربیان را به دوره آموزشی کانون مربیان فوتبال در کشور پرتغال اعزام کند، مربیان قمی واجد شرایط نیز می‌توانند از این فرصت مغتنم بهره ببرند.

این در حالی است که اعزام به دوره آموزشی کانون مربیان فوتبال در پرتغال به منظور ارتقای دانش مربیان شاغل در فوتبال کشور و همچنین آشنایی مربیان فوتبال با آکادمی‌ها، مدارس فوتبال و روش‌های آموزشی فوتبال مدرن صورت می‌پذیرد و گروهی از مربیان واجد شرایط فوتبال کشور به این منظور به پرتغال سفر خواهند کرد.

در حالی که مدت برگزاری دوره مقدماتی 11 روز خواهد بود، برای مربیان شرکت‌کننده در دوره مقدماتی گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد، ضمن اینکه گواهی‌های صادره با مهر برجسته و امضا مسئولین آکادمی آموزش فوتبال لیسبون به مربیان تعلق می‌گیرد.

همچنین از بین مربیان شرکت‌کننده در دوره، به انتخاب مسئولین آکادمی آموزش فوتبال لیسبون مربیانی به منظور حضور در دوره‌های C و B اروپا انتخاب و معرفی خواهند شد در حالی که تمام هزینه‌های شرکت در این دوره اعم از ویزا، بلیط، آموزش، امکانات رفاهی و ... برای هر مربی 2100 یورو خواهد بود.

آن دسته از مربیان فوتبال که در این دوره‌ها حضور دارند، برای کلاس‌های مربیگری B و C اروپا معرفی می‌شوند و علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر باید به سایت کانون مربیان فوتبال ایران www.ifca.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول