اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیدواری به آینده سفید و سبزپوشان اصفهانی

تیم فوتبال ذوب‌آهن سرانجام تک رقمی شد

دو برد متوالی برابر تیم‌های فوتبال ملوان و نفت تهران موجب شده تا با گذشت بیش از یک سال تیم ذوب‌آهن به رتبه تک رقمی در جدول رده‌بندی دست پیدا کند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن سرانجام تک رقمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان با یک پیروزی و یک تساوی برای نمایندگان اصفهان همراه بود.

تیم ذوب‌آهن که در هفته ششم لیگ سیزدهم نخستین بردش را برابر تیم ملوان بندرانزلی به دست آورده بود، این هفته موفق شد تیم نفت تهران را نیز با نتیجه سه بر دو مغلوب کند و به دومین برد متوالی برسد.

شاگردان لوکا بوناچیچ با بردی که این هفته به دست آوردند، به رتبه نهم جدول رده‌بندی صعود کرد تا با گذشت بیش از یک سال قرار گرفتن در جایگاه رتبه تک رقمی را تجربه کند.

ذوب‌آهن فصل گذشته را باد آغاز کرد و در طول فصل نیزهمواره یکی از کاندیداهای اصلی سقوط بود و در نهایت نیز با خوش شانسی توانست به مرحله پلی‌آف راه پیدا کرده و در لیگ برتر ماندنی شود.

ذوب‌آهن لیگ امسال را نیز ضعیف‌تر از حد انتظار آغاز کرد، اما بردی که طی دو هفته گذشته به دست آورده، موجب شده تا این تیم از جمع تیم‌های قعرنشین فاصله گرفته و به جمع تیم‌های میانه نشین اضافه شود.

تیم ذوب‌آهن با هدایت لوکا توانسته به مرور کیفیتش را بهبود بخشیده و به تیمی تبدیل شود که زنگ تفریح حریفان نیست و تیم‌های مقابل باید حساب ویژه‌ای روی این تیم باز کنند، همچنان که تیم نفت تهران که هفته گذشته توانسته بود پرسپولیس را مغلوب کند، این هفته برابر نماینده اصفهان شکست خورد.

تیم ذوب‌آهن به مرور از شرایط بحرانی فصل گذشته فاصله گرفته و انتظار می‌رود به همان تیمی تبدیل شود که هواداران و فوتبال دوستان اصفهانی انتظارش را دارند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول