اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی:

پیام شهدا حرکت در مسیر جامعه اسلامی است/ جبهه واحد در پیشرفت انقلاب شکل دهیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افق ما ساختن جامعه اسلامی است، گفت: پیام شهدا حرکت در این مسیر بود.

پیام شهدا حرکت در مسیر جامعه اسلامی است/ جبهه واحد در پیشرفت انقلاب شکل دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، علیرضا زاکانی امشب در جمع مردم و بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه اوج‌گیری انقلاب ثمره خون شهداست، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس باید توجه کنیم که چه چیزی از آن ایام را می‌توان، توشه راه امروز خود بکنیم.

وی با بیان اینکه شهید چمران خودش را فدا می‌کرد تا دوستان و همرزمانش نجات پیدا کنند، افزود: شهدای ما خودشان را سر پل پیروزی گذاشتند و شهادت‌طلبی یک فرصت بزرگ برای ما بوده است.

زاکانی تصریح کرد: بیداری اسلامی از ورود فیلم‌های مستند جنگ ایران و عراق به لبنان شکل گرفت و جنگ‌های 33 روزه شکل گرفت، فرهنگ فداکاری و شهادت از ایران اسلامی صادر شد و رنگ منطقه تغییر کرد.

وی عنوان کرد: آمریکا قصد داشت، جهان زیر نظر او باشد و کدخدایی کند و ‌خواست خاورمیانه بزرگ را تشکیل دهد، اما ناموفق بود و پیام این ناموفقی نرفتن زیر بار ذلت است و ماحصل اتفاقات در منطقه آمریکا را روز به روز منزوی‌تر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان داشت: آغاز بیداری اسلامی با دوره معکوس آمریکا بود و در سوریه جنگ داخلی آغاز کردند و با شیطنت هرگونه جنایتی مرتکب شدند از هیچ ظلمی فروگذار نکردند تا خیال کنند، سوریه کارش تمام شده است، اما ناکام ماندند.

زاکانی گفت: آمریکا با چهار دلیل که خود سوری‌ها اذعان دارند از جنگ ترسید هر چند هزینه زیادی کرد تا یک جنگ همه‌جانبه را آغاز کند، اول اینکه از بیانات مقام معظم رهبری و فرماندهی سپاه واهمه داشت دوم اینکه از تهدید حزب‌الله لبنان که گفته بودند، 400 هزار کشته از غاصبان صهیونیستی برایتان درست می‌کنیم، سوما از اتمام حجت روسیه و همچنین از سازماندهی نیروهایی تحت عنوان بسیجی با ثبت‌نام 150 هزار سوری ترسیدند.

زاکانی با بیان اینکه افق ما ساختن جامعه اسلامی است، افزود: پیام شهدا حرکت در این مسیر بود و شکل‌گیری جامعه اسلامی نهایت این هدف است ما جامعه اسلامی می‌خواهیم که در این جامعه باید هم به تهران فکر شود و هم به قلعه‌گنج ما بالاترین ثروت‌ها را داریم و این ثروت عظیم نیروی انسانی جوان و بسیجی است.

وی عنوان کرد: اکنون دوران جهاد اکبر است و دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، اما این ما مردم هستیم که می‌مانیم، بعد از دفاع مقدس 24 سال در این کشور شرایطی اتفاق افتاد، فراز و نشیب داشتیم و مشخص شد هر جا به نظر رهبری توجه کردیم، سربلند شدیم.

زاکانی گفت: ما باید از شهر و خانه خود آغاز کنیم و جبهه واحد در پیشرفت انقلاب شکل دهیم و با اتکا به حضور مردم در این نقطه هستیم و رسیدیم.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: نرمش قهرمانانه در سال 75 ذکر شد در سال 80 یک بار عملی شد و برنامه آن احترام متقابل و عمل به آن است.

زاکانی اذعان داشت: اینها با اساس جمهوری اسلامی مشکل دارند، نرمش روشی است برای رسیدن به قهرمانی، اما در مقام عمل آنها هنوز مشکل دارند و الان تلاش دارند تا دولت را در مقابل حکومت قرار دهند.

وی بیان داشت: در داخل کشور ما مشکلات اساسی داریم، بخشی از آنها ساخته تحریم‌ها است و بخشی دیگر ساخته دست خود ما و دولت توان خدمتگزاری را چند برابر کرده است.

زاکانی افزود: دوم خردادی‌ها وقتی در سال 88 باختند، ناجوانمردی کردند و آن فتنه تلخ اتفاق افتاد، نگاه رهبری نگاه حزبی و گروه و فرقه‌ای نیست ما همه بسیجی این نظام هستیم و باید نگاهمان را با نگاه رهبری تطبیق دهیم.

انتهای پیام/80004/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول