اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از دلنوشته‌های مردم کرمان برای شهیدان

درددل‌هایی که کرمانی‌ها برای شهدا نوشتند + تصاویر

کرمانی‌ها دلنوشته‌ها و درددل‌های زیبایی را بر روی تابوت 4 شهید دوران دفاع مقدس نوشتند.

درددل‌هایی که کرمانی‌ها برای شهدا نوشتند + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کرمانی‌ها از روز دوشنبه این هفته میزبان چهار شهید گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس هستند و بعضی مردم دردل‌های زیبایی را با زبان ساده بر روی تابوت این شهدا نوشته‌اند.

یکی از کرمانی‌ها با خط درشت نوشته است «شهید عزیز! مادرم و همه اعضای خانواده‌ام را حاجت روا کن، التماس دعا».

 

فرد دیگری این دردل را با شهید داشته است «شما زنده‌اید، ما همگی مرده‌ایم» و دیگری نوشته است «سلام به شهیدان، دعا کن، شفاعت یادت نره».

یکی دیگر از مردم کرمان که در مسجد جامع با پیکر پاک شهدا وداع کرده خطاب به وی نوشته است «امشب اصلا قرار نبود برای نماز جماعت به این مسجد بیام، التماس دعا».

اما نوشته یک زن کرمانی که قرار است به زودی مادر شود هم جالب است «دعا کن، بچه توی شکمم هم راه شما را ادامه بده، دوست دارم، بچه‌ام در راه خدا جان بده».

 

کرمانی‌ها همچین بر روی تابوت شهدا نوشته‌اند «شهید عزیزم، شهادتت مبارک، التماس دعای مخصوص»، «شهدای گمنام! مادراتون غریب ذره‌ذره بی‌صدا، دیگه دارن میمیرن»، «دلم شکسته، دعام کنید، خسته‌ام، نگام کنید»، «جان زهرا (س)، جان علی (ع) دستم را بگیر».

یکی از فرزندان کرمانی از شهدا خواسته است «شهید عزیزم! پدر و مادرم را شفاعت کن» و البته یکی از پدران و یا مادران کرمانی هم به شهید گفته است «دعا کن، بچه‌هایمان عاقبت بخیر شوند».

یکی دیگر از مردم کرمان برای شهید نوشته است «شهدا ما را هم لایق شهادت کنید» و یا دیگری این جمله زیبا را به شهید گمنام گفته است «امان از دل زینب، امان از دل مادر تو».

مردم کرمان برای شهیدان نوشتند «برای ما هم عهد بگیرید که با شما شفاعت شویم، شفاعت یادت نره»، «شهید عزیر تنهایت نگذاشتم، جان مادرت زهرا (س) تنهایم نگذار».

 

به گزارش فارس، آیین استقبال و وداع با چهار شهید دوران دفاع مقدس طی روزهای گذشته با حضور پرشور مردم کرمان برگزار شد، یکی از دو شهید گمنام در شهر راین و دیگری در لشکر 41 ثارالله آرام می‌گیرند و شهید بارانی و شهید عباس‌زاده هم در بم به خاک سپرده می‌شوند.

==============

گزارش از مهسا حقانیت

==============

انتهای پیام/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول