اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

یادواره شهدای منطقه چاه‌تلخ برگزار شد

یادواره شهدای چاه‌تلخ باشت در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

یادواره شهدای منطقه چاه‌تلخ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، مراسم یادواره شهدای چاه‌تلخ عصر امروز با حضور خانواده معظم شهدا ایثارگران و جانبازان، محمدی فرماندار، حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه باشت، فرمانده سپاه ناحیه گچساران و مسئولان شهرستانی در مسجد شهدای چاه تلخ برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین تبعیت از ولایت و فرامین رهبری و حفظ حجاب و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را تاکید شهدا و از وصایای اصلی آن‌ها برشمرد.

جهانگیر انصاری با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار کرد: عزت؛ اقتدار و سربلندی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا به آن رسیده و به آن افتخار می‌کند به برکت اسلام، رهبری خردمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری و خون شهدا و از خود گذشتگی خانواده‌های آن‌ها می‌باشد.

وی تصریح کرد: باید قدر این منزلت و جایگاه را بدانیم و همواره به این لطف و مرحمتی که خداوند به ما روا داشته سجده شکر فرو آوریم.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: شهدا بعد از یک‌هزار و 400 سال فرهنگ شهید و شهادت و فرهنگ عاشورا را احیا کردند و نظام جمهوری اسلامی برای این کار هزینه سنگینی را پرداخته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، عمل به وصایای شهدا و برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا همیشگی باید باشد و در اولویت اول برنامه‌های فرهنگی قرار بگیرند.

فرماندار شهرستان باشت هم در حاشیه این نشست گفت: 86 مزار شهید در قالب 33 گلزار در این شهرستان وجود دارد که 17 گلزار در قالب 46 مزار آن تاکنون ساماندهی شده است.

یزدان محمدی ادامه داد: 40 مزار در قالب 16 گلزار هم تاکنون ساماندهی نشده‌اند که بر اساس اولویت تعداد شهید و یا نزدیک قرار گرفتن مزار آن‌ها در کنار امامزاده در برنامه ساماندهی قرار گرفته‌اند.

به گفته وی، هر آن چه را داریم از خون شهدا و از خود گذشتگی خانواده‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان است و هرگونه هزینه در این رابطه بزرگترین سرمایه‌گذاری فرهنگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/82007/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول