اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

دیدار مسئولان گچسارانی با خانواده شهدا

جمعی از مسئولان گچسارانی به مناسبت هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهدا رفتند.

دیدار مسئولان گچسارانی با خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئولان این شهرستان با جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی و تجلیل از این خانواده‌ها از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته دفاع مقدس و توسط فرمانده سپاه ناحیه گچساران برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گچساران در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تقدیم جان خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

جهانگیر انصاری یادآور شد: بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از وظایف مهم همه مسئولان بوده که باید به طور مستمر اجرایی شود.

وی تاکید کرد: دیدار و همراهی و هم‌نشینی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید به صورت یک ارزش در جامعه نهادینه شود.

انصاری تلاش مضاعف برای برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا را از وظایف مهم مسئولان عنوان کرد و گفت: همه مسئولان نظام اسلامی خادم خانواده شهدا هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به صبر و استقامت پدران و مادران شهدا بر رسیدگی، دیدار و برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا تاکید کرد.

انصاری با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برگزاری رژه سه هزار نفری، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی با موضوع سبک زندگی شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس، برپایی شب شعر خاطره، تشکیل حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت با موضوع دفاع مقدس، فعال کردن بسیجیان در حوزه‌های سایبری از جمله برنامه‌های اجرا شده تا این روز از هفته دفاع مقدس بوده است.

وی اعزام تیم‌های پزشکی عمومی و متخصص به روستاها و مناطق محروم، ویزیت رایگان، برگزاری نشست‌های مشترک اقشار مختلف بسیجی و برگزاری مراسم مذهبی و دعا در حوزه‌های مقاومت و مساجد را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس در گچساران برشمرد.

انصاری عفاف و پاسداری را عنوان چهارمین روز هفته دفاع مقدس عنوان کرد و اجرای میدان تیر، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از روحانیون بسیجی و دیدار از خانواده شهدای روحانی را از برنامه‌های این روز از هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

انتهای پیام/82001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول